Goedkoop Vliegen Naar Marokko

met atlas-blue .com kun je vanaf 90 euro + tax vliegen op marrakech of agadir.
hoe vroeger je boekt hoe goedkoper. ongeveer 30euro tax komt er bij.Ook kun je enkeltjes boeken wat handig is als je niet precies weet hoelang je blijft.

Je kan overal vandaan via internet boeken. Ik heb al een paar keer gevlogen met deze maatschappij en is erg goed , je krijgt zelfs nog een maaltijd aan boord.
Het is een dochtermaatschapppij van de RAM .

Deze maatschappij wordt nooit genoemd als je goedkope tickets zoekt vandaar dat ik het hier benoem

Hoi,

ja als je er vroeg bij bent hebben ze zeer goedkope tickets. Ik heb ook verschillende verhalen gehoord dat het goed is.
Helaas kun je nu al helemaal geen tickets meer krijgen voor in de zomervakantie. Dus je moet echt ruimschoots van te voren boeken.

groetjes,

Wendel

Ohh beetje stom van me maar had niet door dat ze al volgeboekt zijn , hebben jullie niet veel aan maar voor volgend jaar misschien.

Moet zelf ook nog in juli naar amsterdam weet iemand nog een goedkope manier om van marrakech naar amsterdam te vliegen eind juli of misschien een goedkoop retour

Helaas niet zo goedkoop als atlas-blue maar momenteel wel de goedkoopste die nog tickets heeft is air France. Op www.airfrance.com/nl kun je kijken naar de beschikbaarheid. Een enkele reis is hier trouwens behoorlijk duur. Retourvluchten zijn nog redelijk betaalbaar. Misschien dat als je goed zoekt je nog een enkele reis kan boeken met atlas-blue. Maar dan moet je volgens mij heel erg snel zijn.

Groetjes en succes,

Wendel

p.s. Ik wilde een paar dagen geleden een vlucht boeken (van Amsterdam naar Casablanca of naar Marakesh of een andere luchthaven)heen op 30 juni en terug ergens begin augustus, maar er is dus echt bijna niets meer te krijgen. Atlas blue had zelfs niets een week eerder of later. De goedkoopste optie die overbleef was air France en die hebben nog redelijk wat in de aanbieding. Waarschijnlijk moet je dan wel overstappen ergens in frankrijk.

Hoi, Wij hebben tickets geboekt bij Ryan Air voor begin september 5 dagen. Prijs: 17.99 p.p naar Marakesh. Komen de toeslagen wel bij natuurlijk maar erg goedkoop!!
Ik zou eens op de site van Ryan Air kijken