Ik wil aantal jaren in marokko leven met me gezin , maar ik vraag me af hoe het zit als we terug willen naar nederland mogen of kunnen we wel terugkomen .
Heeft iemand er ervaring mee laat me het weten .
Ik wil aantal jaren in marokko leven met me gezin , maar ik vraag me af hoe het zit als we terug willen naar nederland mogen of kunnen we wel terugkomen .
Heeft iemand er ervaring mee laat me het weten .
het hangt heel erg vanaf wat jullie nationaliteiten zijn en over sprake is van tijdelijk verblijfsvergunningen. Je moet iets uitgebreider zijn. Ik en mijn man willen ook graag deze stap zetten over een tijd hij is marokaan en ik niet. Maar als jullie beiden een Nl paspoort hebben kan je altijd terug komen je moet wel 1x per jaar naar NL komen om de bionding methet land te houden. Je kan ook het marokaanse consulaat te Nl raadplegen.
Dag Houthalen,
Ben je inmiddels vertrokken naar Marokko of niet ?
Ik kom zelf ook uit Houthalen en heb plannen om naar Marokko te verhuizen.
Gr,
Melika
hoi
ben nog steeds niet verhuist naar marokko maar ben er nog steeds mee bezig leuk dat je ook van houthalen bent welke stad wil je gaan wonen
wil je paar jaren daar gaan wonen of voorgoed laat iets weten
Als alles volgens plan verloopt willen we in ieder geval 2 jaar daar wonen en daarna bekijken hoe het ons bevalt. Als het goed bevalt, blijven we daar. Mocht het minder zijn, dan kan het zijn dat we terugkomen of evt in naar een ander land toe gaan.
We moeten nog wel beslissen waar we precies gaan wonen. Zoals het er nu naar uitziet, komen we in de buurt van Meknes of Rabat te wonen.
En jij ? Wat zijn jouw plannen ? Ben erg benieuwd.
Groetjes,
Melika
Wat moeten we onder binding verstaan? Een maal per jaar NL bezoeken
en de gemeente laten weten dat je er bent of hoe zit dat?
Brgds