wie kan me helpen pleasee

hoi iedereen , ik heb een vraagje me verloofde wil komen van marokko naar nederland voor een tijdje maar weet iemand hoe wij dat moeten regelen wat je daarvoor nodig hebt, wat hij dus moet doen om hier voor iets als 2 tot 4 maanden te kunnen blijven, volgens mij iets als een visum toch, ik heb er geen verstand van dus alle advies is welkom alvast super bedankt groetjes halima

Hoi halima
inderdaat hij heeft een toeriten visum nodig
ga eens naar www.buitenlandsepartner.nl dan naar toeristen visum
daar krijg je alle antwoorden op je vragen. veel succes

thanx sarmari voor je snelle antwoord ik ga er meteen ff kijken dank je wel :arrow::teeth:

Hoi halima

Weet je voldoende over de cultuur en de gebruiken daar ? Dit is heel belangrijk dat je daar veel over weet.
Overal op de wereld zijn goede en slechte mensen . Er zijn er die “bezness” doen. Wat dit inhoud kan je lezen op Startpagina overzicht - Yourbb.nl Je kan er ook vragen stellen op het forum , wil je het prive doen , dit kan ook stuur dan een pb naar diegene die je het meest vertrouwd.

grtjs. gamela

wowowowww gamela ik heb net die site gelezen zeg ayayay .
Gelukkig kan ik met een gerust hart zeggen dit is niet bij mij het geval Godzijdank, wat een ellende zeg :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:.
Verder over de cultuur en die dingetjes weet ik wel het een en ander dus dat zit wel goed ook is 80% ongeveer moslim dus dat zit ook goed :thumbsup::thumbsup:.
Jij ook super bedankt voor je snelle antwoorden groetjes halima :slight_smile:

Hi halima, goed dat je eens gaan lezen bent. Het is inderdaad ayayay . Die zaken gebeuren nu eenmaal en voor veel mensen is het nog onbekend of durven er niet mee naar buiten komen.
Gelukkig ligt het bij jou anders. Ik wens je alle geluk van de wereld

grtjs. gamela

Hoi gamela, ja ik moet zeggen bij mij was het ook onbekend hoor dus ik ben blij dat ik het heb gelezen ik denk maar zo je kan nooit genoeg weten ja toch :smile: maar goed dank je wel voor je berichtje weer en je lieve wens groetjes halima ennuh als ik getrouwd ben laat ik ook ff weten natuurlijk hahaha

Gamela, ik vind het eigenlijk knap l*ullig om dit hier zo neer te zetten, al lijkt halima er geen moeite mee te hebben. Natuurlijk kun je mensen waarschuwen, maar er is hier geen enkele aanleiding toe en het komt daardoor op mij nogal rot over.