Marokko mei 2010

Hallo! :wereld:

Wie wil er in mei 2 weken met mij mee door Marokko rondreizen? Ik wilde graag langs de kust en dan richting het binnenland (waar ik bekenden heb wonen) Heb je andere plannen? Ook prima, alles is bespreekbaar! Ik ben al meerder keren ook voor langere tijd in Marokko geweest en reis het liefste low-budget en met het openbaar vervoer en taxi’s. Ik heb deze keer echter geen zin om alleen te gaan! Ik ben 26jaar, werk in de zorg en ben gek op leuke dingen doen!

Hoop snel iets te horen! >>>

Groetjes Suzanne

Hey Suzanne.

Klinkt heel leuk en interessant, Marokko.

Ik ben Waldemar, een jongen van 23 jaar en ik woon in Hardenberg.

Ik lees in je berichtje dat je eerder in Marokko bent geweest?
Ik denk dat jij dan wel kan zeggen of het mogelijk/verstandig is om met eigen auto naar Marokko af te reizen.

Zie je stiekem ook nog wat van Frankrijk en Spanje en het is low-Budget.

Laat maar weten wat je van dat idee vind…

Groetjes Waldemar
(dodgecharger1986@hotmail.com) is ook mijn MSN, mocht je daar gebruik van willen maken.

Hoi Waldemar!

Ja met de auto kan heel goed, moet je wel even goed de overtocht regelen vantevoren en in Marokko zelf je deuren op slot houden :wink:
Voor de rest is het alleen maar superhandig want je bent niet afhankelijk van nachtbussen enzo :slight_smile:

Groetjes Suzanne

Ja hoor…dat is heel goed te doen !! ik ben zelf al een paar keer in Marrakech geweest en het is een prachtig land!! Het is inderdaad een leuk idee om door Marokko te reizen met openbaar vervoer…en spannend. Hoe zou je in Marokko willen komen…en will je iets van te voren bespreken of wil je gewoon op de bonnefooi gaan…

Groetjes Kenny

Okay:)
Dat is alleen maar positief.

Wat vind jij van het idee om de reis met de auto te maken?

mij lijkt het op voorhand al leuk en uitdagend:)

Ik heb een ruime stationwagon, dus voor gebrek aan bagageruimte hoef je niet bang te zijn.

Ik hoor van je.
Groetjes Waldemar.