Marmaris

Hallo allemaal :dag: ,

Lange tijd heb ik in Side - Manavgat gewoond , nadat het uit ging met mijn vriend heb ik een ontzettend moeilijke tijd gehad , eigenlijk nu nog.
Ik heb het eigenlijk ook helemaal gehad met Side / manavgat en wil iets nieuws , ik dacht eigenlijk als eerste aan Marmaris. Ik zoek eigenlijk ook een leuke woning ( huur woning ) voor langere periode. Dus niet alleen voor de zomer. Wie kan me helpen bij het vinden van een huurwoning en wellicht ook helpen zoeken naar een leuke baan.

Groetjes,
Dave

Dave,na pb van je ontvangen te hebben zal franka6 contact met je opnemen,ok?

SUPER!! ontzettend bedankt!

Deefke, ik wil je alleen even veel succes wensen met het vinden van een job en een woning in Marmaris. Ik zou zo gauw niet weten hoe ik je kan helpen, maar wil best een beetje voor je rondvragen daar. Jammer dat je relatie is stuk gelopen! Sterkte ermee.

Dankje!! Ik hoor graag van je! :smiley:
Woon je zelf in NL?

Hallo Dave,

Ik zelf heb voor het ogenblik niets te huur in Marmaris. Maar ik heb een telefoonnummer van een belgische vrouw Annie is haar naam die me ook geregeld eens beld als ze hulp nodig heeft.
Bel haar eens op en vraag of ze geen huis weet om te huren. Bel met de groetejes van Françoise uit Kusadasi, ik denk dat ze U wel zal helpen. Ze woont permanent in Marmaris.
05399227691
Je kan het maar proberen.
Anders moet je zoeken via een turkse makelaar terplaatse in marmaris. Turkse makelaars zijn goedkoper dan deze die voor buitenlanders werken.

Ondertussen groetjes uit Kusadasi,
Franka

Ahh super! Ik zal haar vanavond even bellen. Nou ik hoop dat zij me kan helpen.

Groetjes,
Dave