Marmaris zomer 2010?

Hoi,

De zomer van 2010 ben ik van plan om in Marmaris te gaan wonen of (als het allemaal lukt) werken voor het zomerseizoen. Dit ga ik alleen niet alleen doen, zijn er meer meiden met deze interesse?

Groetjes, emily

Hey,

Wat bedoel je precies met zomer 2010, juni - juli - augustus, of enkel juli en augustus…

Misschien kunnen we er beter over praten via msn?

hey hey.
ik wil ook graag naar marmaris is 2010,
van juli tot oktober.
en dan animatie team of in een bar ofzo,
wat had jij in gedachten?

groetjes

Ik ga ook volgend jaar in marmaris proberen te werken, wonen zoiezo maar dat was eigenlyk pas vanaf september, toch wil ik proberen via een nederlandse organisatie al eerder te gaan.

Hoi hoi,

Ik ben nu 4x in Marmaris geweest, en ik kan er geen genoeg van krijgen!! Elke x als ik weer terug ben in Nederland, krijg ik weer zo’n vervelend heimwee-gevoel…
Nu heb ik er ook al over nagedacht om in 2010 / 2011 daar te gaan werken voor een paar weken. Ik weet dat het hard werken is, mr het lijkt me een fantastisch mooie ervaring :slight_smile: Alleen daar heen gaan, zou ik niet snel doen… Dus lijkt het me leuk om in contact te komen met meiden die ook graag in Marmaris willen werken!

Heeft er hier iemand ervaring met het werken / wonen in Marmaris??(voor enkele weken) Of tips??

Gr. Ellen

Hallo,

ook ik wil werken in Marmaris deze zomer, van mei tot oktober en dit wil ik liever ook niet alleen doen. Marmaris is mijn 2de thuis, ik kom er al 5 jaar, heb veel ‘vrienden’ gemaakt daar en wil erg graag de zomer daar doorbrengen.
Ik heb al informatie ingewonnen over appartementen die te huur zijn en wat voor werk er beschikbaar is.
Info of interesse, [EMAIL=“playazgewijs@hotmail.com”]playazgewijs@hotmail.com, voeg me toe of email me.

Ik ben een spontane vrolijke meid van 29 (maar voel me 21). Woonachtig in Noord Brabant!

Groetjes Joanne

Ik wil jullie allen er alleen nog eens op wijzen dat werken als Belg of Nederlanders in Turkije verboden is zonder werkvergunning. Wat je hier ook voor werk zoekt,zal zwart werk zijn dus opletten met de controle van vreemdelingenpolitie.
Er waren vorig jaar al veel invallen in hotels, winkels en reisbureau’s.Als ze je snappen zetten ze je onmiddellijk het land uit.Hier op vakantie komen ,iets huren of tijdelijk komen wonen ,als je uw visum voor 3 maanden heeft is dat geen probleem.Verlengen kan je altijd via een grieks eiland in de omgeving.Maar met dit visum kan je hier helaas niet werken.
Let heel goed op waar je aan begint.

Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Hoi Franka,

ik ben daarvan al op de hoogte hoor maar toch bedankt.
Aangezien ik niet rijk ben kan ik niet de hele zomer daar doorbrengen zonder te werken en om een werkvisum aan te vragen is het erg duur en duurt erg lang heb ik begrepen.

Groetjes

He,

Ik heb al een baantje en een apartement in Marmis voor deze zomer.
Aanwezig van 10 mei t/m 10 oktober.
We hebben er zin in, is het ondertussen al gelukt met vinden?

Groetjes

Ik ook!!! ga van mei tot en met oktober met een werkvergunning :wink: in Marmaris werken.

Groetjes Joanne

Werkvergunning ben ik nog mee bezig,
Hoe heb jij dit geregeld?
En wat zijn de kosten hiervan?

Ik ben nu zelf ook al een week opzoek naar werk in marmaris maar ik weet niet waar ik moet beginnen… hoe hebben jullie allemaal werk gevonden? zelf heb ik geen werkvergunning nodig omdat ik een turkse paspoort tot me beschikking heb…
mvg

Ligt eraan wat voor werk je wil doen, anders gewoon zoeken naar een bepaald hotel of restaurant en gewoon een email naar toe sturen…
Is de snelste manier.
Je kan me toeveogen op msn, want ik weet misschien nog wel iets voor je…
playazgewijs@hotmail.com

Ik heb je toegevoegd… rond welke tijden ben je meestal online? kan ik er rekening meehouden…
mvg

Ehmm wel vaak eigenlijk maar kan niet echt een tijd noemen…

Nog een maandje en dan ga ook ik eindelijk naar Turkije toe!

Hey meiden!

Ik ben nu voor het tweede jaar in Marmaris geweest en ook ik vind het helemaal geweldig daar… Blij om te lezen dat ik niet de enige ben met telkens zo’n heimwee gevoel als ik terug ben.
Ik zit er sterk over na te denken om volgend jaar zomer daar te gaan werken, dus ik ben wat research gaan doen. Op deze manier kwam ik op dit forum terecht en ik vroeg me af of het jullie bevalt om daar te werken. Ook vroeg ik me af of het inderdaad echt zo moeilijk is om aan een werkvisum te komen?
Ik hoor heel graag van jullie!

Alvast bedankt en groetjes, Jessica