Hey hallo, is er ooit al iemand van jullie naar Marina Apart Hotel te Kusadasi geweest. Ik zou graag willen weten of het goed is en aan te raden om met een kleine baby naar toe te gaan.
Het ligt naar het schijnt in de haven.
Hier kan je alvast een kijken hoe het er uit ziet.
http://www.arakea.be/site/apart_3448.htm
Alvast bedankt.
Jaa ik was er vorig jaar geweest. Het is een heel goed hotel om te ontspannen en 's avonds en 's ochtends van het balkon van het uitzicht te genieten. Het personeel is ook aardig en
hey was je al klaar met je uitleg of niet want ben benieuwd naar meer nieuws. je hebt het toch echt over marina apart hotel want pine bay marina ligt daar normaal gezien ook in de buurt.
indien je enkele foto’s hebt ofzo mag je me die gerust opsturen.
alvast bedankt voor alle info.
doei
Ik ben hier een aantal jaren geleden geweest en het was een prima appartementencomplex. Niet in de haven. Het ligt tegenover een soort scheepswerf waar allemaal boten worden gestald.
Het is wel een stuk lopen om in het centrum van Kusadasi te komen maar er rijden dolmusbusjes.
Ik vond het een prima appartement.
Niet rumoerig en netjes. Goed, mooi zwembad.
Na een valpartij ben ik ook nog behandeld door de fysiotherapeut van Marina.
Prima hoor.
De eigenaresse was toentertijd Diana. Zij is ook degene waar de bussen van Dianatours van zijn. Toen ik er was werd een barbecue georganiseerd in een park van haar. Prachtig was het er.
Ik denk zeker dat je er een prettige vakantie zult hebben in app. Marina
Ja Diana is dat die nederlandse vrouw? Die hielp ons ook heel goed. Nadeel is dat er boven ons rare mensen waren die de hele tijd met tafels en stoelen gingen verschuiven. Maar verder het is een super hotel goede tijd gehad jammer dat er ook heel veel engelse waren die waren vet irritant.