Wie kan mij meer vertellen over leuke appartementen of vakantie huisjes in Kusadasi.
Het hoeft niet perse in het centrum te zijn maar wel in de buurt ivb met de kids die willen gaan stappen…
De laatste paar jaar zijn we naar Gumbet geweest en dat was voor de kinderen ideaal omdat het allemaal op loop afstand was, maar we willen nu wat anders.
Je mag me ook een pm sturen.
Ik ben zelf net terug van appartementen Akdas, maar dat ligt echt midden in het centrum, dus heb je tot heel laat geluidsoverlast. Wel een ideale ligging om te gaan stappen (2 minuten lopen van de barstreet). Vlakbij ligt ook appartementen Akdeniz, iets kleiner dan Akdas. Deze 2 liggen echt midden in het centrum, iets verder heb je nog appartementen Temel, ligt bij de vrijdagmarkt, dus ook niet te ver lopen of appartementen Golden Moon, maar die ligt alweer zo’n 700 meter van het centrum.
Ik ben in bijna alle 3 geweest, maar…of je in alle 3 blij bent met kleine kinderen… ik weet het niet…
Akdas, ideaal qua ligging, prima niets mis mee, alleen er voor ligt meteen het centrum, en div open disco’s en kroegen. Yucca voor de deur met live-muziek en tot laat. Heb er alleen geslapen met oordopjes
Golden Moon, 3 keer geweest maar eigenlijk 2 keer tegen beter weten in. Niets te vinden, boven op de berg, niet tegenop te lopen(vind bijna iedereen hoor…) En de eigenaar gaat voor alles. Onderhoud matig tot slecht, dus ik weet niet…
Wij gaan dit jaar eens kijken bij Rina(voorheen Paloma Marina)… Mn ouders zijn er in het voorjaar geweest, en zij waren behoorlijk enthousiast.
Met kinderen is mss ook het deel bij Lady’s Beach aan te raden…
Maar de omgeving is een toppertje!!! Wij gaan zondag dus die kant op!!!
Ik gaf ook al aan dat Akdas veel geluidsoverlast heeft, maar volgens mij gaat het niet om kleine kinderen, het gaat om kinderen die willen stappen, dus vandaar dat ik deze appartementen doorgaf. Paloma Marina ken ik ook, maar ook verder van het centrum gelegen, maar moeten inderdaad wel topappartementen zijn! Goede verhalen over gehoord.
Veel plezier in Kusadasi trouwens Beppie, zou graag met je willen ruilen. Jaloers Jaloers Jaloers…
@Sem: Oke ik begreep juist kleine kinders en dan is Akdas dus echt minder, met stappen juist toppie denk ik zo. Zeker ook door de 3 kamer app die er zijn! Zeker een optie!!
@Dece: Ach wij zijn dus de laatste jaren naar Golden Moon geweest, maar das minder makkelijk dan Rina is… Mn moeder is zeer slecht ter been, loopt met verhoogde rollator, maar ze liep heen en terug naar Rina…(al moet ik dat met een slok op ook niet aan denken,… hihi) En niet jaloers, jij gaat in oktober weerd, en bent al 2 keer geweest, dit is dit jaar onze enige keer(Meestal ook 3 keer pj!)
@ sem denk dat kusadasi (hoe leuk het ook is, volgens velen) totaal niet op kan tegen gumbet qua stapgehalte…
kun je dus maar beter dichtbij barstreet zitten :biggrin: veel plezier voor de kids, ze vermaken zich vast toch wel!
Je hebt helemaal gelijk, maar iedereen die de kant van Kusadasi op gaat, daar ben ik gewoon helemaal jaloers op:tongue: HEEL VEEL PLEZIER!!!
Ik mag zeker niet klagen.
En qua stapgehalte vind ik Kusadasi echt super! Heb inderdaad wel begrepen dat Gümbet leuker moet zijn, maar voor mij kan er niks tegen Kusadasi op:nod: Ik ben natuurlijk ook bevooroordeeld.
Hoi Bloem,
je hebt helemaal gelijk, barstreet in gumbet is ook ontzettend gezellig,en wat ik gewoon ideaal vind ,is dat bijna vanuit elk hotel, het cenrum op loopafstand is.
Maar goed, de jongens hebben het een beetje “gehad” daar na 4 keer gumbet en willen eens ergens anders naar toe, en ik heb dat zelf wel ook wel.
Dus vandaar dat ik aan kusadasi dacht…
Maar ook lijkt Marmaris me erg leuk.
Marmaris IS ook leuk! Voor elk wat wils, jong en oud.
Leuke appartementen daar zij Club Sediz of Akasya. Als je meer wilt weten, stuur dan ff een pm naar deze Marmarisdeskundige hihi…