Hey mensen
Ik ga 16 juli voor 2 weekjes gezellig met me ouders weer naar kusadasi.
ik was benieuwd of er nog meer jongeren gaan in deze periode
ik ben zelf 19 jaar.
Groetjes pascalle
Hey!
Er zijn best wel veel jongeren die in die periode in kusadasi zitten volgens mij…( lees maar us het topic kusadasi 24 juli ) de meeste ook in hetzelfde hotel als jou…
Zelf ga ik 24 Juli met mn ouders naar kusadasi :huh: en ik ben 19…!
Ben jij er al eens geweest???
Groetjes esther
Ja ik ben al 2 x eerder geweest maarja me zus gaat nu niet mee dus beetje saai met me ouders en me broertje.
Met wie ga jij?
Afz pascalle
Gaaf appartement, in het centrum.
Wij zijn er geweest en hebben er een top vakantie gehad, maar wij zijn al een beetje bejaard( )!!
Nee zonder dollen, het is gaaf in Kusadasi. Voor de deur ligt het centrum en er is genoeg om uit te gaan. Veel barretjes, en discotheken. Ff buiten het centrum, naast het eilandje is een hele grote openlucht disco, schijnt er goed te zijn.
Jullie gaan er vast een fantastische vakantie beleven
Veel plezier daar
Annemiek
Hoi, die openlucht disco is zeker gaaf, maar er komen heel veel 'rijke’turken en het kost onwijs duur. een biertje schijnt er rond de 7 euro te zijn, dus ik zou lekker naar de barstreet gaan, kan je zo je appartement weer in rollen en je houd geld over voor… een leuke souvenir ofzo
Veel plezier groetjes ilse :rolleyes:
haha…zo zit ik dus ook…bij mij ging er normaal altijd ene vriendin mee maar die hebben nu allemaal een vriend of geen geld… :blink:
Dus ik ga ook lekker saaaai met mn ouders en mn broertjuh van 11…
Groetjes
Ach ja zullen vast wel genoeg jongeren zijn.
I ThInK
I HopE So
hihi maarja welk appartement/ hotel zit je ezzzz?
ik ga naar hotel pigale…Ligt 4 km buiten kusadasi ofzo…
En ik hoop idd ook dat er wat te beleven valt anders wordt het wel heel saaaai met mn paps en mams
Wat leuk allemaal 16 july gat er een groepje waa rik mee om ga naar akdas en zelf kom ik 18 july en allemaal ook 2 weken.
Zelf ben ik nogh nooit in akdas geweest maar wel al meerdere keren in kusadasi heb der echt super veel zin in.
Op 16 july komen er 2 meiden van 14 en 18 en 2 jongens van 16 en 18 en ik ben zelf 17 en kom dan op 18july en dan komt me nicht nog mee en me broertje van 14 en een vriend van 17.dus idd jongeren zat.
groetjes kiekje
Zo te horen genoeg jongeren.
Gelukkig maar dit word wel weer een leuke vakantie dan
kussies
Zeker weten dat het een leuke vakantie gaat worden!
Je zal ons zeker herkennen,wij zijn echt met een hele grote groep!
hallo
ik ing en wen gaan van 12 juli tot 26 juli naar kusadasi
ook in app akdas
we hebben er ook al echt veel zin in