Mijn naam is Margriet, samen met mijn man ben ik twee keer in Amerika geweest en één keer in HongKong. Tenminste sinds onze kinderen de deur uit zijn en niet meer meegaan. Vroeger hebben wij veel gekampeerd in Frankrijk en Spanje maar nu vinden wij het leuk om ook buiten Europa te kijken. Omdat wij van wat langere vakanties houden gaan we niet elk jaar maar sparen we onze vakantiedagen twee jaar op. Over een paar jaar hopen we met pensioen te gaan dan hebben we de tijd om net zolang weg te gaan als de financiën het toelaten.
Hoi Margriet,welkom op wereldwijzer
Het zal geen verrassing zijn…reizen kost geld ,het is verstandig om alle kosten vooraf op een rijtje te zetten.
Als je naar een ver land gaat is de kans groot dat de vliegtickets de eerste hap uit je budget nemen.
In iedergeval als je van plan bent om naar een verre bestemming op reis te gaan dan zou ik opteren voor Cambodja.
Het feit dat je kunt overnachten vanaf €2 en lekker eet voor hetzelfde bedrag maakt Cambodja zo goedkoop dat je je soms zelfs schuldig voelt om zo weinig te betalen.
groet,georgessiam.