Sinds een aantal jaren kijk ik rond op wereldwijzer. Ik ben lid van de Italië groep en heb een aantal oproepjes op deze site gedaan. In het verleden een aantal keren naar Spanje, Griekenland en Italië geweest maar Italië blijft favoriet. Sinds 2005 ben ik alleen op reis, in 2012 met een singlereis in Toscana geweest, was geweldig. In 2014 ga ik voor het eerst en alleen naar Gambia, spannend. In het dagelijks leven ben ik een prater, maar wanneer ik op reis ben, zeg ik niet veel meer…leerpuntje… en meer excursies meedoen. Misschien dat ik een reismaatje vind hier, wie weet.
Hoi Margriet,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je op vakantie gaat naar Gambia,ook van plan om per boot de mangroven van de Tanji-wetlands te bezoeken Margriet?
Ben je eventueel op zoek naar een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) dan kan je altijd een oproepje plaatsen in het Reisgenoten Forum hier op wereldwijzer.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog met je reisplannen,Margriet !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam