Margreet stelt zich voor

Als 50 plusser voor t eerst met mijn backpack op pad gegaan. Gewend aan super georganiseerde reizen, was het een enorme sprong in het diepe. Ik koos - na vele goede tips van mijn ervaren backpackers zoon - voor Thailand. Het viel nog niet mee de eerste week. Natuurlijk hier en daar flink te veel betaald, maar ook dat hoort bij de eerste ervaring. Fantastisch om allemaal jonge mensen tegen te komen en daar ook mee op te trekken. Stap voor stap, mede ook dankzij al die behulpzame jongeren kreeg ik steeds meer lol en durf in het reizen. Na drie en halve week kwam mijn zoon en zijn we samen naar Indonesië ( Sulawesi ) gereisd, waar ik het backpacken voor gevorderden heb ervaren. Ik vond het een fantastische ervaring en ga vast nog een keer op pad. Ik denk wel dat ik naast alleen ook samen reizen wel gaaf vind. Wie weet vind ik nog eens een maatje.

Hoi Margreet,welkom op wereldwijzer!
Lekker hangen op het strand, heerlijk eten en mooi weer. Wat willen we nog meer op onze vakantie? Thailand is een prachtige bestemming en als je er eenmaal bent, is het niet eens zo duur om daar te verblijven.
Hoe waren trouwens je reiservaringen over het land van de glimlach? (zoals Thailand dikwijls word genoemd)
In iedergeval als je nog tips moest hebben over de landen die je al bezocht heb,dan kan je die altijd kwijt op de verschillende landen forums hier op wereldwijzer!
Met vriendelijke reisgroeten,
georgessiam.