@ Marcel

Hallo MP 2036,

Wat fijn dat je ook op dit forum aktief bent. Ik denk met veel genoegen terug aan jouw geweldige inbreng op de vroegere VVB site, die helaas terziele is. Maar wellicht is zowel de site van Yerun als dit Balireiscafé een heel goed alternatief. Ik vind het nog steeds jammer dat ik je 2 jaar geleden, toen ik Amed bezocht je niet heb kunnen ontmoeten in Bayu cottages -Boutique hotel ( Een echte aanrader voor duik-en snorkelliefhebbers) Je was toen net een paar dagen (naar ik meen) in Renon.

Groet, Jan

Iets voor een persoonlijke mail? En misschien ook eens kijken naar jouw instelling want niet iedereen heeft een verrekijker nodig…:slapen:

Dankjewel Sumbar voor je reactie. Ik ben niet iedereen en heb wel een verrekijker nodig oftewel beperkt gezichtsvermogen. Als een wat groter lettertype jou irriteert en wellicht anderen ook is het misschien beter als ik geen aktieve inbreng meer geef. Ik beperk me dan met het alleen maar lezen van de onderwerpen. Ik hoop dat je je deze reactie niet te veel aantrekt en vooral door blijft gaan met jouw!!! uiterst waardevolle, opbouwende, positieve, ondersteunende, zinvolle berichtgevingen op dit forum, wat zich toch ten doel heeft gesteld om ons allemaal zoveel mogelijk informatie over het door ons zo geliefde “Godeneiland” te verschaffen.

Met vriendelijke groet, Jan

Dank je wel, Jan.

Vind de website van Jeroen / Yerun wat prettiger omdat die een stuk uitgebreider c.q. diverser is. Krijg bij deze website hier het idee dat mensen zich alleen aanmelden om 1x wat informatie te vergaren voor hun reis naar bijv. Bali en er verder geen enkele bijdrage aan leveren.

Groeten,

Marcel