Hallo,
Heeft er iemand ook ervaring met het zetten van een Maori en of Polonasian tattoo in Nieuw Zeeland en of Fiji? Zo ja, waar? en gaat dat daar op afspraak?
Gr
Sebastiaan
Hallo,
Heeft er iemand ook ervaring met het zetten van een Maori en of Polonasian tattoo in Nieuw Zeeland en of Fiji? Zo ja, waar? en gaat dat daar op afspraak?
Gr
Sebastiaan
Hoi Sebastiaan,
Ik heb een Maori-tattoo laten zetten, een Koru. Heb het gewoon in Auckland laten doen en samen met de tatooërder de tekening gemaakt. Hij is erg goed gelukt! Geeft wel een erg speciale betekenis na een aantal maanden reizen in NZ, het is gewoon een speciaal land! :biggrin:
Groetjes, Anne
Ow, even vergeten… Heb het op afspraak gedaan, in Auckland zitten een paar tattooshops.
Hey Anne,
Bedankt voor je reactie! Ik heb begrepen dat het een symbolische tattoostyle is, heeft die van jouw ook een verhaal of geef je aan wat je mooi vind?
gr
Sebastiaan
ik heb in roturua rond gevraagd
omdat dit het culturele hart van nz
is naar een maori die tattoert
uiteindelijk gevonden en bij hem
thuis laten zetten maar hij
wou me eerst ontmoeten
en mijn achtergrond weten
en zo want dat verwerkte hij in
de tattoo heb zijn nummer niet meer
maar hij heet chad
en is een krijger van mitai
daar kan je een culturele
evaring opdoen en het meteen vragen
en anders kan je het nog altijd
bij het maori dorp wakarera
in roturau vragen of gewoon
in roturua zelf rondvragen
heb ik ook gedaan heel
veel succes en ben wel benieuwd
wat je gaat laten zetten
zou het leuk vinden als
je een foto stuurt en wens je
een hele leuke tijd in nz
groetjes van nina
@Sebastiaan: bedoel je daarmee de stijl, of de echte oude wijze van zetten van de Maori’s?
@Nina: wees voorzichtig met thuis-zetters, let erop dat men wel hygiënisch werkt en weet wat ze doen!
Mijn tattoo is wel Polynesian style, ik heb hem in Hawaï laten zetten. Ik kon niet wachten tot ik opnieuw in NZ was, haha. Bij mij zit de koru er ook in verwerkt en de “breath of life”. Ik ben er erg trots op, hij staat voor mij symbool voor de reizen die ik maak en die ik ook in de toekomst nog maken ga.
hi cryiellie
dat was in 2003 dus al het niet goed was had ik er
al lang last van gehad en hij was echt goed
handschoenen en zo
en nee niet op de oude manier echt niet haha
zo erg hou ik ook niet van pijn
hawai ben jerloers dat staat ook op
mijn lijstje waar ik nog heen wil
de breath of life?
ik heb de figure eight en de fishhook laten zetten
allebei vanwege de betekenis vond ik
erg mooi hoop ooit nog terug te gaan