Volgens Gregg Bloom, een van de auteurs van de reiswebsite Lonelyplanet is Manila 1 van de ondergewaardeerde bestemmingen in Filippijnen.
Zie het filmpje van de heer Bloom
Volgens Gregg Bloom, een van de auteurs van de reiswebsite Lonelyplanet is Manila 1 van de ondergewaardeerde bestemmingen in Filippijnen.
Zie het filmpje van de heer Bloom
Ikzelf raad kennisssen en vrienden expliciet af om via manila de filippijnen binnen te komen, dit omdat bij een goede vriend manila de reden was om nooit meer de filippijnen te bezoeken en dat is erg jammer natuulijk. kenissen en vrienden die via cebu en dvo binnenkwamen hadden een heel andere indruk en plaatsten de ph wel op hun lijst als favoriete vakantiebestemming.
Manila als de gateway to hell, misschien overdreven, maar de stad heeft het tij niet mee. zo zijn alle plannen om niaa, het slechtste vliegveld ter wereld te verbeteren mislukt. uiteraard is dit de schuld van de taximaffia die alle plannen heeft weten te saboteren. kortzichtigheid alom want de mensen die slachtoffer worden van de taximaffia zullen waarschijnlijk nooit meer terugkomen in manilla. Het is ze;lfs zo erg dat er zelfs toeristen ontvoerd worden door ‘erkende’ taxis. Het is dus hoog tijd dat het stadsbestuur danwel de regering iets hieraan te gaan doen.
Totdat de situatie verbetert is blijf ik mensen afraden om via manila de prachtige filippijnen binnen te komen. overigen komen ook de meeste aziatische toeristen biunnen via andere vliegvelden (ILI ILO, laogag, kalibo etc.) dan mnl en mijden ze deze stad als de pest!
Ik moet dit jaar naar de Ambassade voor nieuwe paspoort en nieuw identiteit kaart samen met vrouw .
Hoe moet ik dat aanpakken als daar zo gevaarlijk is ?
Picard