Man moet 7 uur staan tijdens vlucht door dikke medereiziger

Je zal aan boord van een vliegtuig maar een plekje toegewezen krijgen naast een extreem dikke medepassagier. Het overkwam de Amerikaan Arthur Berkowitz, die voor zijn vlucht een stoel kreeg toebedeeld naast een 178 kilo zware man. Deze laatste had zoveel ruimte nodig dat hij voor de helft op Berkowitz’ stoel zat, waardoor de ongelukkige passagier de gehele vlucht van zeven uur, die ging van Alaska naar Philadelphia, niet op zijn stoel kon zitten.

Lees verder op hln.be

.

Een vriend van mij heeft een keer zo iets gehad op de vlucht van New York naar Los Angeles (kwamen uit Amsterdam). Het was een klein vliegtuig en met z’n 2meter05 kon hij niet fatsoenlijk zitten en de kleine Japanners bij de nooduitgang wilden hun plaats niet opgeven. Ik geloof dat hij 5 uur moest staan uiteindelijk. Was hij niet blij mee, maar op de terugweg kreeg hij (en ik) voorkeursstoelen bij de nooduitgang.

Ik heb eens van Schiphol naar Cairo naast een vrouw gezeten die stonk als de pest.(parfumgeur)
Kan je verzekeren,dan ben je blij dat je aankomt op je bestemming!

Ik vind dat echt belachelijk, je betaald voor een stoel en niet voor een halve…
Ze hadden die man die niet kon zitten maar in BC moeten zetten, echt te gek voor woorden.

Daarbij als je lang bent, kun je tegen betaling een stoel nemen die meer ruimte bied, dus als je te dik bent voor 1 stoel is het dan niet redelijk om ook meer te moeten betalen?

Mee eens, als je zo dik bent moet je in principe 2 stoelen kopen; blijkt er toch nog plaats genoeg te zijn, geld terug voor de 2e stoel
Volgens het desbetreffende artikel was nergens plaats in het vliegtuig dus in de business class ook niet.

Ik vind het niet discriminerend dat een persoon die niet op een stoel past, moet betalen voor 2.
Uiteindelijk kan de persoon die om een halve stoel gekneld moet zitten gedurende x aantal uur nog veel minder keuze.

Only in America hahaha

In het bagageruim is plaats genoeg met een warme deken kan hij nog liggen ook.

Heb bijna hetzelfde gehad ,3 plaatsen naast mij alleen kinderen die mijn stoel ook wilden voor de films. Even een hartig woordje met de ouders gesproken, die zaten helemaal achteraan!!
De 2de x heeft het wel geholpen , de kinderen moesten naar achteren van het boordpersoneel.