Vanaf oktober/(waarschijnlijk)november ben ik van plan om een aantal maanden door Azie te reizen, met als idee om Thailand, Vietnam en eventueel omringende landen te bezoeken. Dit wordt een backpack vakantie/reis met wellicht af en toe een uitstapje naar een wat luxere slaap plaats, maar overwegend hostels verwacht ik. Ik denk dat het een reis gaat worden met van alles wat. Actie/avontuur ontspanning, cultuur, af en toe een dagje strand of een leuk feestje mag ook niet ontbreken. Ik heb nog niets geboekt, zit nog nergens aan vast en sta overal voor open.
Echter, ik wil eigenlijk niet alleen. Het lijkt me veel leuker om dit samen met iemand te doen. Daarom mijn oproep voor mensen die met hetzelfde idee lopen en ook eigenlijk niet alleen willen. Man of vrouw maakt op zich niet uit, zelfs met meerdere personen (als we dit onderling uiteraard allemaal een goed idee vinden) lijkt me ook prima.
Ik ben benieuwd of er nog meer mensen met dit idee lopen. Wellicht dat we dit eens kunnen bespreken om te kijken of het wat gaat worden of niet.
Ik ben een man van 29, het wordt mijn eerste echte reisavontuur.
Mensen van ongeveer dezelfde leeftijdscatogorie (al vind ik dat niet zo heel belangrijk) die met het zelfde idee lopen? Ik hoor het graag, lijkt me top!:chin:
Jou plannen en wensen komen aardig met die van mij overeen.
Naar alle waarschijnlijkheid zal ik eind september al naar Thailand vertrekken en vanuit daar naar Vietnam, Cambodja, Loas etc.
Mocht je interesse hebben om aan te sluiten, ben je van harte welkom [emoji4]
Hi Kevin,
Leuke reis heb je in het vooruitzicht? Ik ga waarschijnlijk de laatste 2 weken van december naar Myanmar. Ben je ook van plan daarheen te gaan?
Groetjes, Linda
Eind Oktober- eind november ben ik in Thailand op avontuur. Tot op heden heb ik nog geen reisgenoot gevonden en zou ik nog steeds graag iig met een reisgenoot starten in Bangkok (of NL) en zolang het gezellig is/we de zelfde wensen hebben samen reizen. De omschrijving van je reiswensen spreken me aan. Mocht je eventueel interesse heben, wil je mij dan een priveberichtje sturen en ook je email achterlaten. Dan kan ik je de exacte data geven en uiteaard mijn globale plannen vertellen.
Hoi Kevin, zie mijn post. Wellicht dat dit wel een beetje overeenkomt met jouw plannen. Ik zit waarschijnlijk vanaf begin december 3 weken in Vietnam. Groetjes Pi