Nieuw op dit forum, maar niet nieuw in maleisiëThailand. Ik ben er drie keer geweest, maar dat was voordat er kinderen waren. Ze zijn nu 8 en 6, dus het kan nu zeker, al was het alleen maar omdat we tussendoor ook twee keer in India zijn geweest
Nu hebben we vluchten geboekt, 5 weken juli en augustus 2009, in vliegen naar Chiang Mai in Thailand en terug vanaf Singapore.
Uiteraard zijn we al driftig aan het internetten geweest, maar we zijn zeker op zoek naar ervaringen en tips van ouders die hetzelfde hebben gedaan op het gebied van accomodatie, transport en leuke bestemmingen.
Wij zijn een aantal jaar geleden met onze zoon van 2,5 geweest. Ging echt prima! Vliegreis ook. Dit jaar gaan we dus met 5 jarige en de jongste van 1,5 jaar.
Ik denk wel dat je je reisschema iets moet aanpassen. Doe lekker rustig aan en doe ook veel dingen voor de kinderen (speeltuin, zwemmen, strand, pretpark, zoo etc). Een auto huren kan ik je aanraden in Maleisie. Dat vonden wij althans erg handig met kind (en veel spullen).
Wij zijn tijdens onze wereldreis op vele verschillende plaatsen in Maleisië geweest, maar toen nog zonder onze kinderen. We hopen er echter zeker nog eens heen te gaan.
Op onze website staat een overzicht van het reisaanbod voor families naar Maleisië, en de interessante plaatsen om met kinderen te bezoeken: