Voorstellen...

Hallo,
Ik ben Michiel, getrouwd en vader van 2 jongetjes van 7 en 9, alweer bijna jongens :wink:
Vroeger hebben we redelijk gereisd, USA, Mexico, Braziliƫ, (centraal-)Turkije, Kenia/Tanzania, West-Europa natuurlijk, Thailand, Indonesiƫ etc. Sinds de kinderen toch wat meer de Canarische eilanden en daarna Spanje/Italiƫ/Frankrijk.

Nu willen we wat verder weg, plan is in juli (schoolvakantie…) een rondreis(je) te maken door MaleisiĆ«. Dat is met 4 vliegtickets wel vrij kostbaar, en ik twijfel of er veel bij de kinderen ā€œblijft hangenā€ van deze reis. We zijn er nog niet uit, staat nu 2 weken voor de reis, maar als we het gaan doen dan wil ik daar wel 3 weken van maken, want als je er toch bent… :wink:

Iemand nog tips?
vrgr Michiel

Hoi Michiel,
Wij zijn 4 jaar geleden met onze 3 kinderen( toen 9, 11 en 13) naar MaleisiĆ« geweest. Was voor ons de 1e keer met zijn allen buiten Europa. Het heeft absoluut veel indruk gemaakt, dus dat ā€œblijven hangenā€ komt wel goed. We hebben een auto gehuurd en zelf de route uitgestippeld. Wij waren 4 weken daar. Hoogtepunten voor ons:
Melakka
Pulau Redang ( oostkust, denk bounty-eiland, snorkelen)
Kuala Lumpur
Olifantenopvang ( dat vooral voor de kinderen)
Singapore
Kuching ( Borneo waar we Oerang oetangs hebben gezien, in een park)

Taman Negara is ook een absolute aanrader.

Succes met plannen!

Hetty

Dank je Hetty, ik ga het allemaal checken!
gr. Michiel