Maleisie en Thailand 2008

Hoi allemaal!

Volgend jaar zomer wil ik graag voor een paar maanden naar Maleisie en Thailand. Daar wil ik onder andere m’n Padi duikdiploma halen en de fullmoonparty’s meemaken. Ik ben net terug uit Costa Rica en Nicaragua waar ik in m’n eentje naar toe ben geweest. Heel veel toffe mensen ontmoet en dingen gedaan, maar met een reisgenootje samen op reis gaan blijft het leukste vind ik. Zelf ben ik 19 jaar, volgend jaar zomer 20 en zoek iemand in de buurt hiervan die het ook heel gaaf lijkt om de jungle al backpackend te doorkruizen! Man of vrouw maakt mij niet uit, gaat erom of het klikt. Als je mij beter wilt leren kennen:

www.stoppel.waarbenjij.nu
www.bartmarissen.hyves.nl
[EMAIL=“bartmarissen@gmail.com”]bartmarissen@gmail.com

Groetjes,

Bart

Hee Bart!

Ik ben vorig jaar naar Guatemala geweest, wel dicht bij costa rica… Ik ben daar 6 weken geweest en je leert inderdaad snel veel mensen kennen! Ik ben toen met een vriendin geweest en zoek nu iets voor volgend jaar…
Maleisie en thailand lijken me ook erg leuk om te zien! Misschien leuk om samen (en misschien met nog meer?) te gaan?

groetjes lianne

hallo,

Ik ben dit jaar 5 weken in Brazillie geweest met een vriendin…Ook hier heb ik veel mensen ontmoet. Volgend jaar wil ik ook naar Thailand toe. Ben er nog niet uit alleen of met iemand. Alleen heb je meer vrijheid maar samen is het veel gezelliger.
Maar het lijkt me wel heel tof!!

Groetjes