Malang

Ik wil graag even jullie aandacht voor een goed initiatief:

Dr Prihadi van ZOL (Ziekenhuist Oost Limburg) steunt en helpt de hartkliniek uit Malang (Java), en andere medische projecten in Indonesië.

Sinds 2002 organiseert deze dokter van Indonesische afkomst het evenement Een Hart van en voor Indonesië ten voordele van gezondheidszorg.
Om deze evenementen, die altijd op veel aanwezigen kunnen rekenen, meer structuur en te geven en nog meer mensen te betrekken hebben we lidmaatschap ingevoerd.

Dit betekent:

• nog meer evenementen
  • betrekken van leden bij de evenementen (korting van 5 euro voor leden bij alle evenementen) en bij andere uitjes, zoals gewoon gezellig samenzijn, …
  • nieuwsbrief ivm de projecten van de Indonesische dokter
  • het bestuur en de organisators willen samen een inleefreis maken naar Indonesië. Nieuwe mede-roganisators altijd welkom. We zoeken altijd nieuwe medewerkers, oa een secretaris en een moderator voor het internetforum.
  • suggesties zijn altijd welkom:
    PR: [EMAIL=“jeroen.christens@hartvoorindonesie.be”]jeroen.christens@hartvoorindonesie.be

Inschrijven als lid of gewoon als steunend lid kan op onze website: http://www.hartvoorindonesie.be

Het is allemaal vrijblijvend, de personen die geïnteresseerd zijn zijn allemaal welkom

wij plannen volgend jaar een reis naar Malang. Of ikzelf meega, weet ik nog niet. Maar enkelen van het bestuur gaan er naartoe om het project op te volgen.

Ons volgende evenement ten voordele van Hart voor Indonesië is een Indonesische barbecue en vindt plaats te Zutendaal (B) op 29 augustus.
Meer informatie: vraag gerust, of wacht even, ik zal hier nog meer uitleg plaatsen weldra.

Het laatste nieuws komt van een jonge groep van wandelaars naar Santiago. Deze helden willen Hart voor Indonesië steunen op hun manier. Meer informatie kan u hier nalezen: http://www.hartvoorindonesie.be/Santiago.pdf

Ze betalen alles zelf qua onkosten, en vragen of U hen motiveert tijdens hun tocht.
Bijdragen voor het goede doel zijn rechtstreeks bestemd voor HArt voor Indonesië en kunnen al vanaf 6 euro (1 euro per 500 km: 5 euro + 1 euro om hun te motiveren te starten). Men kan ook bijdragen met schijven van 2, 3, 4, … euro.
Rekeningnummer: 035-5776448-42, IBAN: BE77035577644842, BIC: GEBABEBB

Wie deze actie goed vindt, kan me ook mailen voor meer informatie: [EMAIL=“jeroen.christens@hartvoorindonesie.be”]jeroen.christens@hartvoorindonesie.be

Wij komen op TVLimburg op 19 augustus, de dag dat wij onze helden/wandelaars gaan uitwuiven.:dag: