Wij zitten nu 3 weken in Jakarta,op familiebezoek.
Mijn man is hartpatient,vanuit NL hebben we een voorraad van ong 3 maanden meegenomen.
Gisteren waren we in het ziekenhuis,Mitra Keluarga in Kelapa Gading.Bij de apotheek gingen we vragen of ze alle medicijnen op vooraad hadden,en dat bleek dus niet zo te zijn.
3 specifieke hartmedicijnen hadden ze niet.Morgen gaat mijn vader met mijn man bij een andere apotheek vragen of die het hebben.
Mijn vader is ook hartpatient dus via zijn cardioloog kunnen we het ook proberen maar ik maak me toch zorgen,wat als het niet lukt?
Heeft iemand ervaring hiermee of advies?
Wij zitten hier nog tot oktober as.
In het ergste geval is het altijd mogelijk om met FEDex of DHL geneesmiddelen vanuit Nederland (al dan niet gekoeld) naar Indonesie te sturen. Zorg wel voor de juiste papieren van een arts.
Bedankt voor je reactie Jenny.
We hebben inmiddels een brief ontvangen van onze oude cardioloog in NL,die kunnen we weer hier aan een cardioloog hier laten zien(toevallig ook nog opgeleid in NL).Verder weten we nu ook wat de alternatieven zijn voor de medicijnen die hier niet verkrijgbaar waren,dus ik heb goede hoop!:chin: