Hoi iedereen,
eind november plan ik een reis naar Botswana. Ik zou graag met een 4x4 met tent op het dak Makgadikgadi Pans aandoen.
Ik plan het volgende: vertrekken uit Maun en 4 dagen 2 nachten de Pans verkennen. Kamperen in de Pans.
Ik heb daarover volgende vragen, rekening houdend met het feit dat ik alleen reis!:
- Kun je wild kamperen op de pans of moet je op een campsite staan?
- Hoelang doe je ongeveer over het traject Maun - Gweta?
- Is het werkelijk zo dat je er vlug verdwaald?
- Heb geen ervaring met een 4x4, moet ik vooraf wat oefenen of is het te doen op de Pans in die periode?
- Heeft iemand mischien ervaring met het camp Planet Baobab?
Overige tips zijn altijd welkom!
Alvast bedankt
Stientje
Hoi Stientje, ik zie dat je wereldwijzer ook al hebt gevonden. Dan hoef ik je daar niet meer op te wijzen.
Ik heb nog wel een andere site:
Dan bij Afrika doorklikken. Hier is sinds kort ene Egilio actief en weet veel van deze landen als Namibie, Botswana, Guinea-Bissau, St Lucia. In Botswana heeft hij in ieder geval 6 maanden gezeten. Dit is de specifieke link waar hij momenteel op mijn vragen reageert: ReisBegelEider.com is for sale | HugeDomains
Dit hele forum is onderdeel van:
http://www.reisbegeleider.com (zeer de moeite waard o.a. veel fotomateriaal)
Hoi Maaike,
leuk jou ook hier tegen te komen! Bedankt voor de Reisbegeleider.com tip, ook daar ben ik actief. Je kunt er enkele foto’s vinden van mij in de foto wedstrijd.
Het forum heb ik nog niet geprobeerd en zal ik nu doen.
Bedankt
He, ik heb daar ook foto’s staan voor de wedstrijd.
Tot ziens op het forum bij Patrick.
Onder welke naam Maaike? Mijne staan onder K.Hannon
Ja die naam heb ik gezien. Ik zal even specifieker kijken. Lang leve de zoekfunctie, want er staan al heel wat foto’s op.
Je bent in Papua Nieuw Guinea geweest zie ik. Wat een feest aan kleur en al die tatoeages! Senegal en Chili ken ik nog niet. Egypte herken ik wel.
Ik sta onder M. Zuidema (een stuk of 18 foto’s)
Ik zal ook eens even opnieuw kijken, die naam heb ik ook tegengekomen. Het jammere van mijn foto’s is dat ze analoog gemaakt zijn en ik ze dus heb moeten inscannen. Daardoor is de kwaliteit niet optimaal en zijn ze donkerder geworden.
Een feest was papua inderdaad. Samen met mijn reis naar Antarctica, zijn dit de twee hoogtepunten uit mijn reizigersbestaan.
Groetjes
Ach ja het analoge tijdperk :idea: !!!
Daar heb ik ook nog de wereld aan foto’s… Ik zal eens kijken of dat wel de moeite waard is mijn foto’s van toen.
Antartica… Wat is toch nog veel te wensen. Eerst maar eens naar Namibie, Zuid-Afrika, Kenia, IJsland …
Om bij Botswana terug te komen. Als alles niet blijkt te kunnen zoals je wilt, kun je altijd ook nog naar Namibie en van daaruit naar Vic. Falls?
Ik heb inmiddels genoeg info voor je over Namibie :biggrin:.