Magic Life Club Djerba

Hallo,
Op 8 november vertrekken wij naar Djerba, namelijk naar Hotel MAGIC LIFE CLUB (All in).
Weet er iemand iets meer over deze club (kamers, eten, zwembad, sporten, strand, animatie, …) ?

Beste

Er zijn, naar mijn mening, 2 Magic Life Club’s op Djerba. Eentje ligt naast hotel Melia Palm Azur en eentje iets verder weg - meer naar het noorden toe (als is dit relatief op zo’n klein eilandje hé).
Ben er zelf nog niet geweest, maar heb van horen zeggen dat deze zeker en vast goed zijn. Goede All In, sporten, ed…
Ook een tip, hotel Karthago ; toffe all in met lekker eten, drank, echter wel te boeken aan last minute prijs, want anders betaal je naar mijn mening net iets te veel.

Groetjes
Yves

Hallo Paspat,

De Magic Life Club op Djerba is voor zover ik heb gehoord een goed hotel.
Het eten is er erg goed en er is veel animatie.
Vroeger zat de Magic Life Club bijna achteraan aan de Toeristenzone maar dat staat sinds een paar jaar leeg.
Niet omdat de formule niet werkte of het Hotel niet goed zou zijn, maar het had te maken met de Libische eigenaar die een te hoge huurprijs vroeg.
Men heeft de formule toen verplaats naar een ander hotel.
Ik krijg regelmatig vragen binnen over dit hotel en heb het dan ook opgenomen in de lijst van hotels die ik bezoek in november.
Helaas lukt dit dus niet meer voor 8 november, dus ik hoop dat er andere mensen zijn die het hotel kennen en je antwoordt willen geven op je vragen.
Zet je vragen ook even neer bij de Djerba Groep op msn, misschien zijn er daar ook een paar mensen die dit hotel al hebben bezocht.

Groetjes,
Marianna

http://groups.msn.com/DjerbaGroep