Magic bus

Hey,

ik hoor allemaal goede verhalen over Magic bus! Ik ben ongeveer 5 weken in NZ en is het dan slim om van tevoren al te boeken bij Magic? Op de website moet je een route kiezen… ligt dat dan al helemaal vast?
En nog een vraagje: is het altijd nodig van tevoren een hostel te reserveren?Ook als je alleen bent? Ik ga in Mei/Juni, dus dan is het geloof ik geen hoogseizoen…

Groetjes,

Maaike

HOi,
Ik heb 4 maanden door nieuw-zeeland gereisd, van oktober t/m januari, en het is niet nodig om een hostel van te voren te boeken, in december heb ik dat wel gedaan, maar die andere maanden was het geen probleem om een plek te vinden, er zijn overal genoeg hostels. Geeft je iets meer vrijheid.
Als je met de Magic bus gaat, kun je het evt aan hun doorgeven en dan boeken zei een overnachting voor je in de plaats waar je uit stapt.
Ik heb de Magic bus ook gebruikt en was er erg tevreden over, er zijn veel verschillende routes waar je uit kunt kiezen, en ze komen op alle mooie en interessante plekken. NZ is maar klein, uit alle dorpen/steden lopen prachtige wandelroutes dus het is erg makkelijk te reizen zonder eigen vervoer, en meestal rijdt er ook nog een shuttlebus naar NP waar je niet te voet heen kunt.

Ik heb ook met de Magic Bus gereisd en vond het een prima organisatie !
Ik had wat hostels zelf geboekt en een paar via hun laten boeken.