mafste slaapplaats in Bangkok (of elders in Thailand)

mijn slaapplaats nu lijkt op: we gaan kamperen en we nemen mee; 2de hands bouwmateriaal en maken daarvan een tent/hut om in te slapen. p.s-je zorg dat het goed dicht is, je slaapt boven de rivier/klongs.
Eerste klas uitzicht heb ik op de rivier echt prachtig! De geur is echter ook uit eerste hand…(kan met mijn hand het water aanraken, als ik zou willen, toch maar niet) maar ik slaap in een soort vorm van tent, gemaakt van (asbest) golfplaten en hout, met betonnen vloer en alles goed dichtgekit met soort purschuim, geen rat of mug gezien of gevoeld deze nacht. Dit is wel het toppunt van mijn overnachtingsplekken deze trip, zal er een mooie foto van maken om familie te schokkeren. wie deze omschrijving herkent heeft ook bij phiman…geslapen. reuze aardige mensen, grappige bijzondere plek, met ook anedere kamers, maar die vol waren, vandaag verkassen.

Hee Dorien,

Heel Nederlandse vraag, wat kostte het ? Het klinkt sowieso hilarisch !

Hans.

google is your friend ik denk dat dit het is hans

Zo zie je maar weer, lekker boeken via internet, het ziet er eigenlijk wel gezellig uit.

Kan misschien gezellig zijn,maar toch prefereer ik wat meer luxe tijdens mijn verblijf in Thailand.

@ george ja dat heb je zo op je oude dag :wink: mijn rug kan tegenwoordig ook minder tegen dit soort gekkigheid, hard matras. Hebben ze er de 2de nacht ’ iets zachters opgelegd’ , vanochtend aaaauw hoogste tijd voor mijn eigen bedje, nog een nachtje en als afsluiting Thailand een olie ipv thai masssage vandaag, daar ben je jalours op heee George;)

Hee hans, te duur maar goed het is Bangkok en geen klein plaatsje in het Noorden, prijs 350…

Ja dit is het Baco,maar de website foto’s ogen veel nieuwer dan de plaats is. Het is ook moeilijk te vinden als je er eerste keer komt, echt moeilijk, door steegjes over houten flonders, tussen de troep. maar moet zeggen voor sfeer en thaise gastvrijheid een 10! wat ik begreep is de huidige jonge eigenaress Jane er 8 maanedn geleden gestart.

Lekker tussen het asbest slapen…niks voor mij :slight_smile:

Wil je ook nog eens een keer in een aparte locatie aan de rivier slapen, dan lijkt me dit ook erg leuk: http://www.bangkoktreehouse.com/index.php

maar je betaalt er wel behoorlijk voor !

Nou vroeger was ik voor alles in,slapen op de grond met een deken dat vol zat van vlooien(jungletocht) overnachten in krotten waar de regen naar binnen sijpelde,maar zoals je al gezegd hebt in je berichtje als je ouder word dan wilt je meer luxe.
Wat betreft die oliemassages,daar ben ik niet jaloers op,vermits ik éénmaal per week in mijn streek naar een thaise massage salon ga.lol2

Ziet er best leuk uit… beter alleszins dan dat hotelletje dat ik had in Fang.
Ik dacht, weg van de hoofdweg, ergo lekker rustig. Nee hoor, heel de avond een aan- en afrijden van brommertjes en autos, steeds met kleine pakjes en zakjes, een bezigheid waar ze abrupt mee stopten als ik voorbij kwam…
maar goed, de volgende ochtend de tuffer weer op en weer op weg.