Ik ben Mieke, 18 jaar en ben van plan om in september/oktober 2009 richting australië te gaan! De cowboy cursus vind ik een goed idee en wil vervolgens een tijd op een ranch werken en wie weet nog wat rondreizen. Ben van plan om daar een vol jaar te blijven! Ben zelf christelijk en zoek een reisgenootje die ook een christelijke achtergrond heeft…
Heb je er wel oren naar?? Laat dan een berichtje achter…!!
Ik ben zelf gewend om regelmatig naar de kerk te gaan en als de mogelijkheid zich voordoet zou ik het fijn vinden om daar ook een kerk te bezoeken op de zondag en de zondag verder heerlijk niets te doen. Ik zoek dus iemand die daar geen problemen mee heeft of iemand die zelf ook christelijk is. Eigenlijk een beetje voor het gemak, en om verrassingen te voorkomen. Hoewel ik dol ben op heel veel verrassingen…
Ik heb verder nog niet echt plannen gemaakt dus als je ideen heb…!! ik ben wel van plan om de cowboycursus te gaan doen:) lijkt me helemaal leuk! ben zelf helemaal gek van beesten en vind de natuur geweldig dus leek me wel een leuk idee…
nee ik ben zelf ook van plan om in sep voor een jaar tegaan, ik zou eigelijk met een vriend gaan maar die heeft zich bedacht, hij wilt eerst nog verder studeren.
Maar ik wil gewoon gaan in sep en heb dus inderdaat ook niemand om die eerste grote stap naar die vrijheid te zetten.
maar wieweet is dit wel een oplossing.
ik ben trouwens 20 en ook christelijk.
woow kick dat er nogmeer mensen zijn die dat ook tof vinden!
Ik zou graag eerst een half jaar werken en dan een half jaar weg.
Mieke, jij had het over een cowboycursus, wat houd dat precies in?