Ik ben gestopt met mijn studie personeel en arbeid en ik ga volgend jaar Pedagogische wetenschappen studeren. In de tussentijd (dit hele jaar) heb ik dus alle tijd om iets van de wereld te zien :wereld:.
Ik heb dit jaar bewust geen studiefinanciering genomen, omdat ik wist dat de kans groot was dat ik met mijn studie zou gaan stoppen. Daarom moet ik nog een bedrag aan schoolgeld betalen. Dat lukt makkelijk, maar daardoor heb ik niet kapitalen om mee te gaan reizen vandaar het woordje ‘primitief’ in de titel. Slapen in een tent ofiets dergelijks maakt mij niks uit.
Ik zou best lopend of ter fiets een mooie reis door Europa maken. Het liefst een reis van een aantal weken. Het maakt mij eigenlijk niet uit waar in Europa we heen gaan. Ik sta voor alles open, ik wil graag ervaringen opdoen.
Ik ben een vrij relaxed persoon (al zeg ik het zelf). Ik kan goed met mensen overweg. Wil jij op eendervander meer van Europa zien en ben je ± 18 - 30 jaar oud. Reageer dan op deze topic of stuur mij een mailtje :). Dan kunnen we brainstormen en kijken of we een reis samen kunnen maken.
Dat klinkt goed! Ik heb hetzelfde, dit jaar geslaagd en momenteel ook geen studie omdat ik eerst even een jaar wil genieten, en dat ook mede door mijn ontzettende drang naar reizen.
Alleen gaan vind ik te gevaarlijk, en mijn vrienden zien een lange tijd reizen niet zo zitten. Dus nog opzoek naar een leuke reisgenoot!
Primitief haha, dat komt alleen maar goed uit want ik heb het ook niet zo ruim. Mij lijkt couchsurfing onwijs tof, ken je dat?
Ik ben benieuwd naar je plannen, wanneer en hoe lang zou je willen gaan, wil je backpacken, interrailen, in hostels verblijven of kamperen, vrijwilligerswerk doen, daar werken… wat zijn je plannen?
Het lijkt mij in ieder geval een erg leuke ervaring om met een onbekend persoon op reis te gaan.
Vertel ook wat meer over jezelf!
Wanneer zijn jullie allebei zo’n beetje van plan om te gaan? Ik ben namelijk heel januari 2010 en heel februari 2010 vrij, en ik ben ook van plan om door Europa te gaan backpacken (ik ben ook niet zo rijk, dus ik wilde het ook maar goedkoop houden :P)
Ik ben bepaald de moeilijkste niet, wil gewoon rondreizen in Europa, mooie dingen zien, een gezellige tijd hebben.
Wat zijn precies jullie plannen?
Wil je ook gaan backpacken? (ik hoef niet per se te backpacken hoor, maar lijkt me wel leuk en goedkoop )
En wanneer ben je van plan om te gaan…?
Haaj,
Aangenaam, ben Debbie, OOK 21 :hihi:
Ik wil van de zomer een primitieve reis door Europa gaan maken.
Wanneer ben je van plan om te gaan, ik denk ik zo’n 5 weken.
Als je dan nog onderweg bent ergens in Europa kunnen we misshien wel een stuk samen gaan reizen?
Groetjes!!
Debbie
[EMAIL=“debbie_hartsuiker@hotmail.com”]debbie_hartsuiker@hotmail.com
Mijn naam is hetty ben 22 en ik heb eigenlijk precies hetzelfde plan!
Ook ik zit in een “tussen” jaar en pak volgend schooljaar pas weer een studie op.
Ik ben nog nooit alleen op reis geweest daarom lijkt het me erg leuk met ander mensen tegaan!
Om dezelfde reden wil ik ook door europa reizen, er is zoveel te zien!
“primitief” klinkt mij goed in de oren, ook ik heb geen bakken met geld (helaas:P)
Ik heb geen voorkeuren voor landen etc en ook geen vaste periode (behalve dan voor volgend schooljaar:P)
Ik ben Susan en ben 20 jaar en kom uit Heeswijk (noord-brabant)
Ook mij lijkt het erg leuk om te gaan rondreizen.
Ik wil na de zomervakantie weer met een opleiding beginnen!
Laat even weten wat jullie plannen zijn!
En wie er mee wil gaan reizen?!
Ik heb nog 0,0 dingen vast staan:P
Misschien ook wel leuk om met een ‘groepje’ te gaan!