Maart/April 2012 Richting Curacao

In dat complex met zwembad?

Aaah super joh! Heel veel plezier en succes alvast.

Hoi allemaal,

ik zie dat er veel mensen zijn die hetzelfde willen gaan doen als ik! :slight_smile:
Half augustus ben ik van plan om naar Curacao te gaan.
Ik ben druk op zoek naar een baantje en ook naar huisvesting.
Ben benieuwd of jullie ook nog steeds op zoek zijn?
Aangezien er veel woninginbraken zijn op Curacao lijkt het me fijn om samen met anderen een huis te huren en alvast mensen te leren kennen die ook rond die periode er zitten.

Groetjes Kelsey

Hoi Kelsey, ik loop ook al een tijdje met het idee rond, ik wil voor ongeveer 3 maanden gaan…
Voor wonen en werken moet je veel regelen en is altijd handig om met meer mensen te overleggen wat en hoe te doen!
Het liefst regel ik ook een huis met anderen…
Wanneer wil je weg? En hoe lang?

Ben benieuwd wat jij allemaal geregeld hebt en misschien dat we via de mail contact kunnen hebben?

Gr. Charissa

Hoi Charissa,

Ik wil rond half augustus / begin september gaan en dan voor de kerst weer terug, dus ongeveer 4 maanden.
Wanneer ben jij van plan om te gaan?
Lijkt me ook leuk om ideeƫn uit te wisselen! mijn e-mail adres is kelsey-_@hotmail.com

Groetjes Kelsey

hi vriend dan moet je contact nemen met dj DirkJan op de sint jorisbaai fundashon.of tel 005999-5665748 voor meer info:zon02:

Hoi Anna,

Ik ben ook bezig om naar curacao te vertrekken ik heb er in 2008 al een tijdje gewoond maar dat was gwn even na mn studie er tussen uit, nu heb ik voeldoende werkervaring en de juiste leeftijd ik vertrek rond juli heb jij nog tips voor een apartementjes of iets ik ben opzoek nog en heb je al een autootje gevonden?

groetjes!!

Goedenmorgen,

Mocht je een woning zoeken, wij hebben 2 appartementen en 1 studio te huur. Kijk voor meer informatie op onze website http://maravillaappartementen.come2me.nl of mail naar [EMAIL=ā€œmaravilla-appartementen@hotmail.comā€]maravilla-appartementen@hotmail.com