Maart 2011 Australië, NZ, Fiji, Thailand

Hallo! :wereld:

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Manon en ik ben 26 jaar. Al jaren wil ik graag een reis maken…wat van de wereld zien en ervaring op doen daar… Maar steeds komt het er niet van… Vriend (nu niet meer) of studie zorgen ervoor dat ik het steeds niet doe… Maar het blijft dus knagen… En sinds een paar weken heb ik besloten toch te gaan!!

Ik zit te denken aan ongeveer maart 2011. Geen idee of ik dan al het geld bij elkaar heb, maar dit is tot dusver het plan. Het liefste wil ik naar Australië, Nieuw Zeeland, Fiji, Thailand…

Het leukste lijkt mij dit samen te doen… Mensen in mijn omgeving kunnen allemaal niet…vandaar dat ik hier op zoek ben naar een reisgenootje… Ik ben avontuurlijk ingesteld en hou van onverwachte en spontane dingen!
Verder ben ik op zoek naar iemand van ongeveer mijn leeftijd en vind ik het belangrijk dat het klikt (maar dat is iets wat te zijner tijd duidelijk moet worden)

Vind je mijn verhaal interessant en lijkt het je leuk om eventueel met mij in de betreffende periode op deze avontuurlijke reis te gaan?! En heb je ongeveer dezelfde plannen?!

(Ik sta open voor eventueel andere ideeen en landen)!

Neem contact op! (Ook als je meer informatie wilt)!

Wie weet tot binnenkort!

Groetjes,
Manon

Hoi Manon

Ik ben Anouk,27 jaar en heb ook plannen om te gaan backpacken.
Naar Zuid-Amerika. Argentinie/peru of Brazilie maar nog geen concrete plannen. Alleen dat ik van 31-01-11t/m 10-04-11 vrij ben. (10 weken) (Ik ben al in Thailand/Australie geweest maar je zei dat je evt ook in andere landen geinteresseerd was vandaar mijn reactie.)
Ik zoek ook een gezellig reisgenootje!! ik hou van dingen ondernemen, stappen, lekker op het strand in de zon of actieve dingen.

Laat maar iets weten!!

groetjes Anouk

Hey Manon,
Ik heb enkele maanden geleden eindelijl ook de knoop doorgehakt en ik vertrek in Oktober en heb 10 maanden om dan terug te keren in Augustus.
Ik kan niet wachten om te vertrekken…
Ik start in China en India om daarna door te trekken naar Laos/Cambodja/Vietnam. Dit zal ongeveer in februari/maart zijn. Daarachter zijn Nieuw-zeeland en Australië aan de beurt met een stop aan Fiji/samoa/nieuw-caledonië. Niks ligt echter vast en heb verschillende routes en mogelijkheden in gedachten. Het is ook een beetje opletten om niet in de wintermaanden (Juni-Augustus) Nieuw-Zeeland aan te doen.
Ik hou van relaxed reizen met een goed gevoel met hier en daar een streep avontuur om de adrenaline wat op te krikken :wink:
Ikzelf ben 25j, m en afkomstig uit België.

Dus ben je nog steed op zoek naar een reisgenoot dan laat je maar iets weten en dan zien we verder wel…

Groetjes,
Jelle

Hallo Manon!

Ik zag je bericht staan op het forum en het sprak mij erg aan.
Ik ben van plan, overigens nog niks concreets, om in maart 2011
een paar maanden naar het buitenland te gaan. Maand of 4 zat ik zelf aan te denken. Mijn voorkeur ging ook uit
naar Australie, Nieuw-Zeeland en Fiji. In Thailand ben ik zelf nog nooit geweest maar lijkt me ook erg mooi. Het liefst wilde ik nl ook een stad in Azie er nog bijpakken (of een land).
Mijn naam is Louki en ik ben 25 jaar oud. Ik ben afgestudeerd, momenteel op zoek naar een baan maar het wil nog niet echt lukken. Ik heb ook geen vaste relatie dus niks houd mij eigenlijk tegen om weg te gaan.
Heb jij inmiddels al concrete plannen? want je berichtje dateerde van een tijdje terug geloof ik… Ik hoor graag van je.

Groetjes Louki

Hoi Manon,

Je berichtje spreekt mij wel aan. Maar, hoelang ben je van plan om rond te reizen? Ik wil namelijk in oktober en november (Langer krijg ik geen vrij) naar Australie om alles te ontdekken daar en rondtrekken met een Camper.

Groetjes!

Beste Manon,

Ik heb wil eigenlijk ook een tijdje naar Australie.
Ik ben 26 jaar en heb al 3 maanden rondgetrokken in Midden Amerika.
Verder ben ik al in meerdere verre landen geweest waaronder Thailand maar ik zou wel een paar weken terug willen horen.
Ik heb nu nog een baan maar dit is tijdelijk en ik weet niet hoe dit gaat aflopen.
Zou het liefst zo lang mogelijk weg willen. Het ligt eraan of je gaat werken of alleen vakantie gaat houden ivm budget.
Ik hou van dingen bezichtigen, natuur maar ook lekker relaxen, culturen leren kennen en feesten.

Hoop iets van je te horen hoe ver je plannen zijn en of het je leuk lijkt eventueel wat informatie uit te wisselen.

Groetjes Jessica

Hallo Manon,

En eigenlijk alle anderen die in dit bericht gereageerd hebben. Mijn naam is Annemiek en ik ben 18 jaar. (Ik zie dat dat wat jonger is dan de andere meides die op dit bericht hebben gereageerd.) 15 maart vertrek ik voor 3 maanden naar Australië. Met 3 meides die ik heb leren kennen op WereldWijzer.nl! We zijn in de leeftijd van 18 t/m 22 jaar. Ons plan is om samen te starten om even te wennen aan het land en daarna misschien onze eigen weg te gaan, tenzij we met elkaar willen blijven, of in 2 groepjes splitsen of iets dergelijks! :slight_smile: Mijn eigen plan is om van Melbourne naar Cairns te reizen (We beginnen alle vier in Melbourne) wat ik tussen Melbourne en Cairns ga doen is nog niet 100% zeker, Ik heb een aantal dingen in mijn hoofd die ik graag wil doen/zien en buiten die dingen maakt het me vrij weining uit! 't Feit alleen dat ik al in Australië ben is al genoeg!

Liefs Annemiek!