Luciano Uit Gumbet

Hoi, ik heb een soort van vriendje in Gumbet en nou vroeg ik mij dus af of er meer meisjes zijn die hem als soort van vriendje hebben. Hij heet Luciano hij is niet zo groot, beetje dun en heeft onwijs mooie groene ogen. Hij werkte vorig jaar in Grand Iskandil en nu in het Barcelo Rexene. Alle verhalen zijn welkom, ik ben erg benieuwd :stuck_out_tongue:

Haha ik zou haast denken dat ik weet wie je bedoelt…
Zijn beschrijving klopt precies in ieder geval, maar ik heb van een vriend van hem vernomen dat hij dit jaar in het leger zit?? En hij werkt vorig jaar voor de Heartbeat, dus dat stukje klopt ook niet…
Heet ie in het echt ook Luciano?
Wel toevallig, maar moet haast wel iemand anders zijn…

Hij heeft inderdaad vorig jaar ook als dj gewerkt in een discotheek. Eind van dit jaar gaat ie inderdaad ook het leger in. Zijn echte naam is Ahmet, maar iedereen noemt hem Luciano. Misschien toch dezelfde??

Hmm zijn echte naam is Selcuk en hij zit nu al in het leger als het goed is, dus dan is het toch niet dezelfde…
Maar wel toevallig, hij heeft ook hele mooie groene ogen, die vallen je meteen op…

hey hey …
Ik wou graag even reageren op jullie berichtjes !!
Ik ken ze namelijk alletwee luciano (selcuk) en luciano(ahmet)
Het klopt dat selcuk nu in het leger zit en Ahmet werkt nu bij hotel rexene ofzoiets en sávonds werkt die als soort van dj in club escape !!
Ahmet heb ik vorig jaar leren kennen in hotel iskandil waar hij toen werkte …
En ik ook spontaan verliefd werd op ze mooie ogen… Hij had toen ook nog lang haar !! Nou ik heb een hele leuke tijd met hem gehad en vond het ook erg moeilijk om weer terug te zijn in nederland … ik miste hem heel erg !! Ik heb het afgelopen jaar ook bijna elke dag contact met hem gehad … ben nog een keer terug gegaan naar izmir waar hij woont !! Heb toen kennis gemaakt met zijn ouders enzo… Maar toen ik eenmaal terug was in Nederland en ik weer contact met hem had over msn en telefoon … Begon die steeds meer te vragen geld , kleding enz … Hij werd ook om de kleinste dingen boos… toen is het zo een beetje overgegaan tussen ons… En heb ik hem heel lang niet meer gesproken … Aan de ene kant vond ik het wel heel jammer … maar aan de andere kant heb ik zoiets van: Ik laat me leven niet lijden door iemand die aan de andere kant van europa zit …!!! Alleen maar omdat die er zo goed uitziet hahaha …
Nu ben ik zelf ook net weer een week terug uit gumbet !! Waar ik 20 juli ben heen gegaan en waar ik voor 2 weken weer heb overnacht in hotel Iskandil… Waar ik natuurlijk ook MISTER LUCIANO weer tegenkam NU weer met een meisje uit duitsland … Ik kon er zelf niets aan doen maar ik werd eigelijk toch wel een beetje jaloers … Nu wist ik zelf ook wel dat hij om de week een ander heeft maar toch … Na 3 dagen kwam die naar me toe om even een praatje te maken en was alles weer als toen als ik het zo ka zeggen … heb daarna ook weer 1 hele leuke week met luciano gehad … en mis hem nu ook stiekem nog wel een beetje ook al weet ik dat die nu alweer een ander heeft …!!! Ik ga ook verder geen contact meer met hem zoeken en zie hem nu e gewoon als me vakntievriend !! Wat jij dus ook zo ziet hahaha …
Om een lang verhaal kort te maken wou ik je eigelijk gewoon zeggen : Je moet hellemaal zelf weten wat je doet met luciano maar je moet weten dat je echt niet de enige voor hem bent!!!
Want als jij weg bent uit turkije heeft die de volgende dag mischien zelfs dezelfde dag nog een ander …!!!
Maaarjah … je moet het hellemaal zelf weten … !!
heb je trouwens geen msn??
dat praat wat makkelijker en ik vind het ook wel leuk om even over luciano te praten…
Nou meid succes ermee … !!!
groetjes Kir …

hmm dames zie amhet aub als een leuke vakantie flirt en niet als iets serieus. Ýk verblijf momenteel 6 maanden in gümbet vorig jaar 3 maanden en die jongen is een hartebreker…Geniet er van zolang het duurt maar verwacht niets meer!!! Succes ladies!!!
kuzz Linda