Wie heeft er ervaring met trekken door Nepal half augustus in de regentijd en mogelijk ook met de lower Dolpa trekking.Deze zou beter te doen zijn ,vanwege relatief minder last van de regen.
Wie heeft ervaring met deze tocht in augustus .Kun je iets zien of hangt alles in mist en regen?
Wie heeft ervaring met de organisatie www.asianheritage.nl ?
Omtrent je trekking kan ik niet veel vertellen. Asian Heritage Treks wel. Ik ken de eigenaar zeer goed. Dit komt doordat ik meerdere malen reeds trips bij hem heb geboekt. Ook veel kennissen van mij boeken bij hem.
Hij is betrouwbaar en heeft een goede prijskwaliteit verhouding.
Hiernaast kan je kant en klare trekkings regelen maar ook trekkings die helemaal naar jouw wens zijn. Nilam de eigenaar, is zelf vroeger gids geweest en kan je ook goed adviseren. Naast de site die jij nu noemt is er een vernieuwde Engelstalige site asianheritagetreks.com
Je moet hem wel in het Engels mailen.
Ik ken hem dus zeer goed en durf in te staan voor de goede service en prijs kwaliteit.
hey!
lower dolpa niet gedaan, maar wel annapurna basecamp in augustus. Regenseizoen is idd niet ideaal: veel mist op hogere hoogtes, en veeeeel bloedzuigers! Upside: weinig toeristen! en wij hadden wel wat geluk met de mist, zodat we toch echt spectaculaire bergen hebben gezien, en niet in de stroom toeristen zaten.
Hartelijk dank voor je reactie.Verhaal over veel mist en bloedzuigers weerhoudt mij dus toch van een trekking in augustus.Dan kan ik beter een ander jaar naar Nepal in een betere tijd bijv oktober/november ,al heb je dan inderdaad weer meer toeristen.Zo is er altijd iets .
In ieder geval bedankt !!