low budget rondreizen

Hallo,
Ik ben Daphne, 20 jaar, en per juni zeg ik mijn baan en appartement op. Rondreizen en alles zien zo low budget mogelijk is altijd mijn droom geweest. met een heeeel minimum budget, dus openlucht slapen zit er mogelijk in, liften, soms misschien een stukje trein, door europa en verder.
Rondreizen ligt in mijn ziel!
Ik zoek iemand die lekker chill is, houd van muziek en muziek maken(hebben we gespreksstof) en mij wilt vergezellen! ik wil eind juni/ begin juni weg.
De wereld zien, mensen ontmoeten en dingen meemaken.
Let me know!! (a.s.a.p.)
Liefs,
Daphne.

Hey Daphne,

Ik las je bericht en ik vind het tof om te lezen dat er meer mensen zijn die zo impulsief zijn, maar toch vraag ik me wel af hoe jij het voor je ziet.
Hoe wil je beginnen? Gewoon backpack op, lopen en kijken waar je uitkomt?
En Wat is ongeveer je budget? Hoelang wil je wegblijven of zijn dit allemaal dingen die je onderweg wel bekijkt?

Oftewel, kan je iets meer informatie geven?

Gr. Remko

Hey Daphne,

Ook ik stop eind Juli met werken en wil daarna op reis. Ik ben alleen van plan met de auto te gaan, ik ben alleen nog opzoek naar een reisgenoot.

Ik hou ervan heel low-budget te reizen, veel wild kamperen en altijd zelf koken. Daarnaast hou ik van cultuur, natuur, mensen ontmoeten, muziek en gewoon -echt- reizen. Ik heb zelf nog geen plannen waar ik exact naartoe wil, maar ideeen zijn bijv. oost- of west-afrika of bijv. azie richting mongolie.

Lijkt je dit leuk?

Gr. Dion