Hallo, ik ben een vrouw van 51 en ik kwakkel wat met mijn gezondheid (chronische vermoeidheid/ hoofdpijn/migraine/ allergieën). Ik heb ook een speciaal dieet.
Ik ben al een aantal jaren in november naar Spanje geweest en merk, dat het zonnetje mij goed doet, lekker weg ook van het sombere, stormachtige en gure weer hier.
De vriendinnen, waar ik meestal mee weg ging, kunnen om uiteenlopende redenen dit jaar niet weg, dus ben ik op zoek naar (vrouwelijke) lotgenoten/ medekwakkels, die met mij mee willen.
We kunnen dan een app. of huis huren met ieder een eigen slaapkamer. Dat is om die tijd redelijk voordelig.
Verder rustig aan, lekker vd zon genieten en eventueel eens een wandelingetje op het strand of naar een markt. Lezen, kletsen, een spelletje, slapen, heerlijk bijtanken.
Samen is het toch gezelliger en je kunt de “taken” (koken/ afwassen/ boodschappen doen) samen doen of wat verdelen, als het de èèn een keer niet lukt, dan de ander misschien wel weer, dat is prettig. Je begrijpt elkaar, zit in hetzelfde schuitje. Om die reden bevalt het mij ook zo goed om met lotgenoten (welke kwaal maakt niet zo veel uit) weg te zijn.
Voor de goede orde; ik zoek geen relatie, ik heb een lieve vriend, maar hij kan niet zo lang weg i.v.m. zijn werk.
Wie durft te reageren? Graag hoor ik van je, uiteraard eerst geheel vrijblijvend, al zoek ik wel mensen, die echt geïnteresseerd zijn om weg te gaan. (gezellige e-mail contacten heb ik genoeg)
Ik ben benieuwd!
Hallo.
Even een reaktie mijnerzijds.
Ben zelf eigenlijk van plan de maanden februarie en maart naar Zuid-Spanje,b.v. Torremolinos te gaan.
Heb precies dezelfde ziekte als U,ME/chronische Vermoeidheid e/d.
Maar we klagen niet,er is altijd erger.
Idd,door de zon knappen wij echt op.
Misschien via de mail kontakten?!
:dag:Vr.gr.,Ans.
Hallo meesje,
Zelfde problemen hier cvs/me. Zou graag in contact willen komen omtrent overwinteren in Spanje.
Groetje Robert