Ik zoek een reisgpartner voor 2 tot 3 maanden spanje op korte termijn.
Om de kosten te delen.
Zoek een flexibel persoon ,niet veel eisen stellend .
Goedenmiddag,
deze advertentie lezende is mijn interesse gewekt, maar… er blijven een heleboel vragen voordat er tot enig besluit kan worden gekomen. dat lijkt me redelijk.
Waar gaat het om? Kosten delen en op korte termijn naar Spanje.
Verder nog geen info!
Dus zijn de eerstvolgende vragen:
Op welke korte termijn?
Wie? ietsje meer info.
Waar in Spanje?
In appartement of??
Waarom? Overwinteren? Of andere interesses? Cultuur, land, natuur etc.
Hoe er naar toe? OV of auto?
Ik ben man, 69 en spreek geen Spaans (nou ja heeeel weinig), maar ken het noordelijk deel van Spanje. Enkele malen geweest en naar Santiago gelopen.
Ik zie een antwoord tegemoet,
met vriendelijke groet,
Geotes
Ik ben een man van 65 jaar en ook geinteresseerd om de winters in Spanje door te brengen.Ik volg op het ogenblik een spaanse cursus,spreek ook al een beetje maar moet nog veel oefenen.
Mijn gedachten gaat uit naar 2 geinteresseerden die hetzelfde willen.
Ik denk persoonlijk aan de omgeving van Valencia om samen een appartement te huren en de kosten te delen.Natuurlijk moeten we hier rustig over gaan praten,ik ben zelf heel erg flexibel en heb een opgeruimd karakter.Laten jullie eens weten hoe dit overkomt.Gr,
Rob
Hi,
ik ben een vrouw van 53 en woon in frankrijk.
Januarie & februarie 2010 wil ik graag overwinteren in Zuid-Spanje op een camping aan zee. Ik heb een kleine caravan(3pers) met voortent. Eigen vervoer. Is er iemand:of meerdere pers.:vak02: die op basis van 50/50 zin heeft om mee te gaan?
Groet
annalies56 (skype)
Van Geotes,
Ik verwonder mij een beetje, dat er wel reacties binnenkomen, maar geen antwoord van de eerste schrijver Monaches. Hoe verder?
Groet, Geotes
Hi Geotes,
Ja, inderdaad je hebt gelijk, maar ik sta open voor allerlei voorstellen hoor…
groetjes annalies56
Hoi allemaal,
Ikzelf dacht aan de winter 2010-2011 nov.t/m maart 2011 dit zijn dan de koudste
maanden in Nederland.Ik vind het prettig om de dingen goed voor te bereiden en goede
afspraken te maken.Ik ken Spanje een beetje en heb ook diverse Spaanse vrienden o.a. in Valencia waar het heel goed toeven is in de winter.Mijn vrienden kunnen helpen bij het vinden van woonruimte,ik ben een strand liefhebber en kook zelf ook graag,en ook ben ik erg flexibel.
Als dit jullie aanspreekt hoor ik het wel.Laten we proberen deze rubriek in leven te houden.
De beste groeten en laat wat horen.
Rob
Beste mensen,
Door een complicerende factor heb ik de planning niet meer helemaal in eigen hand. Ik had NL voor enige tijd willen verlaten om ergens ver weg in Spanje, dan wel Frankrijk wat afstand te nemen, maar helaas. Ik moet dus afhaken. Jammer!
HOi ROb,
Ik zit vlakbij valencia,precies om te zeggen rond 140 km er boven,ik wil er absoluut eens heengaan,valencia dan in 2010!!
volgend jaar ga ik een paar maanden naar me huis aldaar, ook vlakbij gelegen en strand slechts kwartiertje rijden.
ik ga de leidingen trekken etc etc,om dan maar eens me spullen te gaan uitpakken na 4 jaar te zijn opgeslagen,en die neer te zetten.
Verders heb ik bedoelingen om in de winter lekker de boel te verhuren voor paaar maanden nov to maart of zo,dan blijft alles ook lekker een beetje op temperatuur en schoon!!!
het is er groot zat en ik kan er makkelijk 10 mensen in kwijt bijv 4x app of zo,moet dit nog allemaal intekenenen bekijken,en berekenen.
werk ge noeg dus ik verveel me niet daaro!!!
misschien is het wat voor jouw voor woonruimte?
zelf ben ik er december denk ik> weet ik nog neit zeker ivm de hond die moet inslapen(((( gaat me an het hart…
hoor je nog mail maar wat terug en laat je emaila chter of zo!
groet
frank
Hoi Frank,
Ik ben zeker geinteresseert heb ik begrepen dat je een Apartement hebt
in Valencia??lijkt me erg leuk om er de winter door te brengen,maar net wat
ik al zei in de winter 2010-2011.Blijf in kontakt en geef een beetje meer info waar je huis precies staat de omgeving etc.Gr,
Rob
Rob
Mijn man en ik zoeken een betaalbare plek om te overwinteren in Zuid-Spanje.
Het liefst de maanden jan. en febr.
Wie heeft of weet een betaalbare plek voor ons?
Groetjes Ineke en Ben:zon02::zon02::zon02:
rond maart hoop ik op orde te zijn met de appartmenten.
Deels verhuur ik vast, voor een of nader maar laag bedrag te noemn t.z.t.
en deels een lowbudget voor 9 euries p.p.p.n.zonder ontbijt (met tv)en 12 pppn met ontbijt.Dit zijn de gedachten thans nu.
Ik ga in September een aanvang nemen met de afwerking van het grote tellend complex.
IK zal later te kennen geven via website voor info !
groet frankmichel
nee niet in valencia zelf maar op het drie-provincie punt
cataluyna/valenciana/castellón.
10 minuutje van de zee heerlijk tegen de bergen afslag rond 42 AP7