Mede-reisgenoot gezocht

Mede overwinteraar/ster gezocht .
Vanaf 1 november of later voor enkele weken of maanden??, In Zuid Europa waar het warmer is of is er een beter idee?? Hou van wandelen en buitenzijn. Reageer zeker snel op je mail.Sterre

Hey Sterre
Ik wil ook erg graag naar het buitenland toe.
Het liefst naar Spanje, Spaans leren en lekker genieten van rust en een ander soort leventje.
Ik ben 22 jaar, hou van vanalles, uitgaan, winkelen, buiten zijn, natuur, cultuur, mode etc.
Kun je mij iets meer over jezelf vertellen? leeftijd etc.

Groetjes Merel

Hey,

Hoe oud ben je en waar woon je? Ik ben 24.
Zou graag een week goedkoop naar Italie vliegen en daar een aantal goeie wandelingen maken. binnen een maand of zo.

Greet

Dank voor je reactie. Ik ben 59 jaar. Ik ben vergeten dit te vermelden. Ik kan 1 week weg, maar pas vanaf 1 december 2005.
Toch, het liefst wil ik de feestdagen van december ontlopen en een paar weken in een warm oord doorbrengen met wandelen 2 a 3 uur per dag, marktjes bezoeken, musea’s, liefst in een autentieke omgeving. Ik houd niet zo van een al te grootschalige, erg luxeuse, toeristische omgeving.
En als december niet lukt dan verschuift het naar januari 2006, om de wintertijd te bekorten.

Hallo Sterre,

deze site pas vandaag ontdekt, helaas. Misschien ben je al weg of heb je al van alles geregeld.
Ik zoek al een tijdje naar iemand die mee wil naar Spanje in november, meestal ga ik 4 weken.
Het is kort dag, maar het kan eventueel snel geregeld zijn.
Ik ben een vrouw van 47 en ik moet kalm aan doen, ivm ME en migraine.
Ik hoop spoedig van je te horen! Ben erg benieuwd.
Het zou heel fijn zijn toch nog weg te kunnen, mijn vriendinnen kunnen dit jaar niet.
Tot mails?
Groetjes,

Meesje.