Ik zou half februari heel graag een aantal dagen er tussen uit gaan, naar bijvoorbeeld Spanje/ Italie/ Portugal oid. De bedoeling is om bijv. naar een leuke stad te gaan en daar eea. te zien/ doen, genieten van mooi weer, terrasje, shoppen, lekker eten en een keer op stap ofzo, je kent het wel! Naar een eiland ofzo kan ook, het is rond de Middellandse zee natuurlijk nog niet echt strandweer. Ik sta open voor suggesties!
Veel van mijn vriendinnen gaan die week liever carnavallen, maar ik ga er liever even tussen uit. Lijkt het je wat? Stuur dan even een berichtje!
Dag Kirsten, Ik zou er ook eens graag een paar dagen tussenuit gaan in die maand en wat van de Spaanse zon genieten. Als je nog niemand hebt gevonden zou ik je wel willen leren kennen. Nou ik hoor het wel ! Groeten, Hans
Hi Marieke las je reactie heb je al vakantieplannen?
Ik wil eigenlijk volgende week of de week erna 5 of 6 dagen naar spanje valencia bijvoorbeeld. Ik heb namelijk net een nieuwe baan op de zaterdagen en verder ff geen werk dus ik kan de zaterdagen niet vrij vragen… en ook wel een low budget haha. Hoor het wel. Ik ben 38 en woon in Leiden. Lieve groetjes Renee