Los pinos Fortuna??

Ach de deur gaat er sowieso uit. Ik pas met mijn brede lichaam niet door de deur, dus die moeten we eruit slopen om hem vervolgens een tikkie breder te maken.

logisch

hahaha sommige hier hebben wel gelijk hoor, je mag idd blij zijn als je stoel 3 poten heeft.
Anders, je kan er het beste maar vanuit gaan dat je appartement in mekaar stort. Blijkt het achteraf dan “alleen” het water niet werkt, dan valt het alleen maar mee. Maar ach, geef toe, je betaald relatief weinig, je kan dus niet te veel verwachten. En wij zijn toch niet van die mensen die voor het appartement gaan? dan kan je net zo goed thuis blijven!!
Het bier smaakt goed, je betaald er wel 3,- voor maar goed. Ojaa, en je krijgt je bier in een longdrink glas :s

net als vorig jaar dus pleurt weer lekker snel uit je klauwen dat kut glas :dead:

ja precies… en met geluk doen ze hem vol

file:///C:/DOCUME%7E1/LUUK_2/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg

file:///C:/DOCUME%7E1/LUUK_2/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.jpg

. Paar keer gehad dat je longdrink
glas voor de helft gevuld is en dat het bier meteen dood slaat. Bij Arena doen ze tenminste in een normaal bier glas.

Sangria. <3

jaa ik ga ook nara los pinos fortuna… gelukkig ook nog iemand haha ik kan haast niks vinden over dat appartement, maarja tzal vast wel goed zijn, ik ga 06-07 10 dagen!

Haha ik heb er zin in.
We gaan met 6 meiden naar los pinos fortuna van 13 tot 23 juli :slight_smile:

Ik ben benieuwd :stuck_out_tongue:

Ik ga 16 juli naar de los pinos appartementen met 7 gasten en 1 dame! T zal vast een feest worden daar!

ik heb nog vraagje,

heb je beetje wifi in het appartement of dat niet?
zou wel chill zijn.

alsvast bedankt!X