Ik wou net zeggen. En nu wijk je zelf ook van 't topic af. DUSHI <3
Sorrie skatj0h.
hahaha, over dat zwembadhoppen, dat deden wij vorig jaar ook
we gingen lekker ergens bij hotel blaucel ofzo douchen die waren echt ubergeil warm gewoon (H)
Psst luuk ze heeft het over ‘‘geil’’ nu mag jij weer wat zeggen ![]()
jaja rens, ga anne … Kerel :s
:embarrese
hahaha
Wij gaan met 10 Blanesboys naar Los pinos vanaf de 24ste, lekkoh, wordt de bom!
Oeeeh, en heb je dan ook 10 foto’s? (A)
Haha ja hoor, tuurlijk, kan geregeld worden ![]()
Nou, schieeeet op dan ![]()
los pinos fortuna wordt waarschijnlijk nautilus voor jullie… hadden wij ook.
wij zouden eerst in nautilus komen, maar omdat het water daar kapot was moesten we naar lotus. Eenmaal in lotus werd ons verteld dat we misschien konden blijven. Toen kregen we de 2e dag in lotus 's morgen ruzie met onze buren. We werden uitgescholden voor tuig, schoften en ik werd zelfs wakker omdat de buur vrouw, mensje van dik over de 50, zo hard schreeuwde tegen een vriend van mij.
Toen opeens werd er aangeklopt en werd ons door de eigenaar van lotus verteld dat we weg moesten. We moesten terug naar Nautilus. Na 2uur waren we dan in Nautilus waar het water nog steeds niet gemaakt was. In de loop van de middag was het water dan toch gemaakt, wij hadden lekker uitzicht daar (9e verdieping H) en we waren nog paar dagen alleen in het hotel. Lekker doen wat je zelf wilt :D:D alles was toch nog goed hahaha ![]()
Naain.
hahaha wat een drama zeg. ben zo benieuwd. ik ga echt lachen als we in zo’n pauper appartement zitten.
ik heb zo’n idee dat alles stuk gaat daar. de reis was zo goedkoop
Deur valt eruit.
Koud water / bruinwater.
Je gaat op bed liggen ; krak bed dooir midden.
I wish ya all the luck in the world :Y
wees blij als je stoel 3 poten heeft ![]()
hahaha ja hoor stel jullie niet zo aan ![]()
ik ben al blij als ons appartement 4 muren heeft