Los Angeles

Ik ga naar Los Angeles over 2 weken en wil graag weten wat de leuke dingen daar zijn om te zien. Graag wat tips over de wat minder voor de hand liggende plekken/ervaringen :). Ik heb nog geen hotel geboekt, dus daar graag ook tips over! Heb wel alvast een lekker liedje opstaan wat me goed in de mood brengt! <div class=“lazyYT” data-youtube-id=“VtwPQH0NKpE” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div> Ik hoop dat jullie tips hebben!

nou ik ben er zelf nog nooit geweest maar ik wil er gaan wonen.

Het is bijv. heel handig om deze site in de gaten te houden: http://www.la.com/
hier staan alle recente nieuwtjes en evenementen. (ik heb dit alvast zelf uitgezocht vanwege het willen wonen in Amerika LA)
verder zou je ook iets bij hollywood kunnen doen (een soort route door sets ik weet dit niet zeker hoor maar ik heb ervan gehoord)

ik heb zelfs ook nog niet echt gekeken wat er te doen valt dus hopelijk helpt dit.
greetz danny

Zou je niet eens op bezoek gaan, voordat je je zinnen ergens op zet? LA valt ONTZETTEND tegen! Maar ben toch dan wel benieuwd: wat trekt jou dan zo?

@TravelinGirl: Hollywood Boulevard met al die sterren met namen/handafdrukken! In de zomer staan er straatartiesten, waarschijnlijk een stuk minder in het laagseizoen. Je kan even rondkarren door de stad, Beverly Hills zien en dat soort wijken, Monica Boulevard… Allemaal impressies opdoen. Je kent ze wel van de bioscoopfilms, maar het kan een flinke vertekening van de werkelijkheid zijn. ZEKER nu in de winter zal het flink anders zijn.

Normaal zou ik ook de themaparken aanraden, maar ik weet niet of die zo’n succes zullen zijn in februari…