Los Angeles EXCLUSIVE

Los Angeles, City of Angels.
Iedereen kent het wel van televisie, films of van horen zeggen.
Los Angeles de stad met meer dan 12 miljoen inwoners, trekt jaarlijks vele miljoenen bezoekers.
Tegenwoordig kan men met behulp van internet de goedkoopste en aantrekkelijkste reizen zoeken en boeken.
Wij willen niet de goedkoopste of duurste zijn. Wij bieden kwaliteit en exclusiviteit.
De reizen die wij bieden zijn zeer exclusief en alleen bij ons te boeken.
Iedereen kent het wel. Nadat men een bepaalde vakantie bestemming heeft uitgezocht,
vraagt men zich vaak af… Wat ga ik doen? Waar ga ik heen? Waar moet ik accomodatie nemen?
Is de buurt waar ik verblijf wel veilig? Hoe zit het met vervoer? En eten? Waar kan ik uitgaan?
En vele tientallen andere vragen waar men zich zo mee bezig houd.

Wij bieden antwoord op alle vragen welke u heeft, omtrent u reis naar Los Angeles.

Stel u reis zelf samen, met mogelijke plannen die u heeft.
Kies een van onze toekomstige “Packages” welke varieren in prijs.
Reist u alleen of met een groep? Alles is mogelijk en regelbaar.

-Waarom naar Universal Studio’s gaan, waar u 75$ betaald en waar iedereen heengaat?
-Als u ZELF in een block buster movie kan meespelen… [afhankelijk van film opnames]
-Wilt u zelf eens de multi million dollar mansions van de sterren zien?
-Uitgaan in de “hottest” clubs [waar men sterren als Christina Aguilera, Avril Lavigne en Paris Hilton kan tegenkomen]

In de nabije toekomst bieden wij verschillende packages aan.
Ook kan men zelf packages samenstellen, naar eigen behoefte.

Opties die wij momenteel aanbieden zijn:
-Meespelen in een blockbuster movie [afhankelijk van opnames]
-Los Angeles hottest clubs bezoeken. [en mogelijk sterren tegenkomen, dit is echter geen garantie]
-Eventuele rondleiding in Los Angeles.
-Eten in betaalbare en speciaal uitgezochtte restaurants.
-Bezoek Venice Beach, Santa Monica Beach, Beverly Hills, The Hills.
-Bezoek aan eventuele concerten, optredens van dj’s, bands, pop groepen, e.d.
-Bezoek aan tv studio en shows: Dr Phil, Oprah, Tonight Show, Jay Leno, Tyra Banks Show, Kids shows, etc.
-Bezoek aan the Hollywood walk of fame [waar sterren in het trottoir liggen].

Buiten dit is ook het vervoer geregeld, eventueel hotel overnachtingen, e.d
Vluchten kunnen al dan niet inbegrepen zijn.

Andere eventuele opties zijn:
-Bezoek muziek, film en entertainment gerichtte workshops, seminars en lectures.
-Bezoek verschillende festivals en evenementen welke plaats vinden door geheel de U.S.
-Bezoek NASCAR races
-Bezoek evenementen zoals: ijshockey en basketbalwedstrijden en zelfs de Grammy’s. [vrij prijzig]

Heeft u intresse in een eventuele exclusieve reis, dan meld u nu aan door te reageren op dit topic.
Diverse packages worden binnenkort bekend gemaakt. [deze reizen zijn in het najaar]
Of u kunt voor meer informatie terecht op The Agency’s website: http://www.industryvendingmachine.com

Binnenkort meer…

Hallo,

Ik ben een studente Film-Tv-Video & ik ben daar
dagelijks constant mee bezig, is eerder een levenswijze dan een carrière. We werken met proffessioneel materiaal, echte opnamestudios & proffessionele acteurs, maar zoals iedereen wel weet is er een héél groot verschil tss een film gemaakt in Europa en één in Hollywood. De evolutie van de technologie & de begroting is helemaal niet vergelijkbaar. Nu, ik zou heel graag zien & leren hoe het eraan toegaat in Hollywood maar een student of een beginnende filmamker kan onmogelijk zo’n reis financieëren. Het liefst wil ik er een bezoekje brengen van twee maanden waarin ik ook een jobke kan beoefenen maar dat is niet jullie aanbod, gewoon er geraken is al een eerste stap.