lonely planet verschillende landen

Hallo,

Ik vertrek in oktober naar India, en ga dan na ong 2 maand door naar zuid-oost azie.

Ik heb een lonely planet van India, maar het lijkt mij nogal onpraktisch om voor al de andere landen ook al gidsen mee te nemen!

Weet iem of (goede)gidsen gemakkelijk verkrijgbaar zijn in azie voor de buurlanden?

Alvast bedankt!

Nou ben nog nooit in India geweest,kan je alleen maar zeggen dat ik gewoonlijk over de nachtmarkten in Bangkok loop dat ik regelmatig boeken van LP tegen kom van andere landen.
Misschien eens kijken op een plaatselijke markt in India ofwel als je een backpacker tegenkomt die eventueel zijn LP wilt ruilen van een ander nabijgelegen land die jou voorkeur heeft Joren?
Is er geen plaats in India waar veel backpackers samenkomen?
Ook misschien eens de 2de handswinkeltjes die boeken verkopen afschuimen?
Suc6 nog Joren !

Ja er zijn daar volop LP’s te koop. Ook veel illegale kopieën. Zelf zou ik daar niet voor kiezen want dan loopt de oorspronkelijke maker de opbrengsten mis.

super thanks!

Veel hostels hebben een soort ruilbibliotheek waar je dan jouw LP tegen een LP (of andere reisgids) van een ander land kunt ruilen

Overigens is voor Zuid-Oost-Azie een combi boek verkrijgbaar. Deze is minder uitgebreid, maar genoeg voor de meest nodige informatie. Volgens mij iets van 900 pagina’s voor alle landen in Zuid-Oost-Azie.

1 like