Londense Travel Cards

Ik ga volgende week met z’n tweeën vier dagen naar londen. Hotel en vervoer zijn al geregeld, maar nu was ik aan het bekijken hoe je londen een beetje budget maar toch goed kunt ontdekken. Ik ben er achter dat er verschillende vervoerskaarten zijn waarmee je voordelig gebruikt maakt van OV en attracties.
Heeft iemand ervaring met de London Travel Card of de Oyster Card? En welke is aan te bevelen?

Ik heb een en ander uitgezocht en nu blijkt dat wanneer je een papieren treinkaartje koopt (volgens mij mag dat ook een Travel Card zijn, indien je die gekocht hebt op een treinstation) dat dan de 2e persoon gratis toegang krijgt bij veel attracties icm vouchers die je van internet af kunt halen (www.daysoutguide.co.uk).
Maar het is nogal vaag, als je (de in mijn ogen verder identieke) Travel Card bij een metrostation hebt gekocht zou het weer niet gelden. Weet iemand hoe dat zit?

Ik hoor het graag!

check even http://london-guide.hyves.net

Iedereen die ook nog op zoek is naar het antwoord op dezelfde vraag kan ik aanraden om dit Londen stedentrip artikel te lezen, daar gaan ze ook dieper in op de verschillende vervoerskaarten in Londen, de Oystercard en de Londen Card.

Ik heb het in ieder geval erg leuk gehad in Londen en espritbruno bedankt voor je antwoord.