Aanstaande donderdag vlieg ik naar Londen Luton voor een conferencie waar ik voor me studie heen moet. Nu ben ik echt als de dood dat ik flink de weg kwijt raak in me eentje.
Rond 12uur land ik met easyjet.com op Londen Luton maar vanuit daar ik moet ik eerst naar me hotel om intechecken. Nu zou ik echt niet weten hoe ik daar kan komen? Moet ik de bus/metro/trein pakken? Ik zou het echt niet weten misschien kunnen jullie mij helpen
Ik vertrek dus vanuit Londen Luton airport en moet bij het Custom House hotel zijn in londen (adres: 272 Victoria Dock Road, London E16 3BY) Ik ben nog maar 16 en dit is de eerste keer dat ik alleen ergens na toe moet reizen,zou iemand dit please voor mij kunnen uitzoeken?
Oke, als je op Luton aankomt, zoek dan heT Luton Airport Parkway station op. Het vliegveld is bij lange na niet zo groot als Schiphol of Heathrow, dus wees gerust das een makkie.
Koop een treinkaartje naar King’s Cross/St. Pancrass, dat is een directe verbinding en duurt ongeveer 35 minuten. Zie ook www.nationalrail.co.uk en The Official Website for London Luton Airport
Koop een enkeltje en VRAAG om een london day travelcard. Das een kaartje, kost ongeveer £10 en daarmee kun je heel London doorreizen, met de bus, metro of trein en is de hele dag geldig. Als je op St. Pancrass aankomt, stap uit de trein en loop richting de underground. Is overigens een geheel vernieuwd en groot internationaal treinstation. Voordat je de metro instapt, zorg dat je een tubemap te pakken krijgt (een kaart met alle metrolijnen).