Ik wil samen met mijn vriendin in juli/augustus 2011 een wereld reis maken van een maximaal een jaar. We hebben eerst samen plaatsen opgeschreven die we allebei willen zien. We zijn uitgekomen op:
Kaapstad -> (overland) Port elizabeth -> singapore -> (overland) kuala lumpur -> Hong Kong -> Auckland -> Christchurch -> Cuzco
Is dit een logische route en raden jullie me iets aan of af op de route?
Alvast bedankt.
Kevin
hoi kevin,
vanuit afrika naar azie zal misschien een beetje een uitdaging worden. de rest klinkt erg logisch.
ik neem aan dat je auckland-christchurch ook over land doet?
en van daar naar cuzco, moet kunnen, alhoewel het misschien via amerika zal gaan…
behalve singapore, hongkong(tussenstop niet meegerekend) en cuzco (hoog op de verlanglijst) zijn we ook overal geweest.
groetjes hanneke
1 like
Hanneke bedank voor je reactie.
Ja auckland-christchurch gaan we inderdaad over land doen. Maar hoezo word vanuit afrika naar Azie zo’n uitdaging?
Hoe hebben jullie de tickets geregeld? alles van te voren of in afrika een ticket boeken en dan verder kijken…wat raadt je ons aan?
We wilden trouwens een ticket boeken via www.worldticketcenter.nl
Onze reis is 33.000 miles, via deze site kan je een ticket nemen van 34.000 miles dat komt op 3200 euro. Is dit veel? of ergens anders goedkoper?
Alvast bedankt.
kevin
oneworld.com, daar kun je je reis helemaal online uitstippelen!
Ik heb de route helemaal uitgestippeld op oneworld maar is het ook verstanding om hier te boeken of is het via kilroy of worldticketcenter goedkoper (of veiliger).
alle drie zijn bekend en betrouwbaar. Volg je gevoel.
1 like