live in the moment * in france :)!

Hoii, ik ben Els, 23 jaar en nu sinds 31aug 2011 int moment aan het leven en dr van aant genieten :)! begonnen als druivenplukster in france , tijdje rondgereist, stukje spanje mee gepakt en weer terug nr france, waar ik nu als au pair werk… over enkele weken word t tijd voor iets nieuws, ik hou van zonnige landen, nuttig bezig zijn en met kinderen werken, mocht iemand tips hebben, laat t mij dan weten :)!

Hoi Els,
Welkom op wereldwijzer,
Heb je al het au-pairforum ontdekt hier op wereldwijzer?
De makkelijkste en meest veilige manier om als au pair naar het buitenland te trekken, is via een bemiddelingsorganisatie. Zij zoeken een geschikt gezin voor jou, dat aangepast is aan je wensen en helpen je met je verblijfsvergunning en andere wettelijke regelingen. Ze begeleiden je ook bij eventuele problemen en conflicten tijdens je verblijf.
Sommige au pair organisaties zijn aangesloten bij een internationale organisatie. Deze organisaties hebben richtlijnen opgesteld waarin alles staat over werktijden, vergoedingen en rechten. Je kan deze au pair organisaties vinden op het internet.
Op het internet vind je heel wat info en aanbod voor au pairs. Meestal zijn het websites van au pairorganisaties.

•www.europa.eu/youth: op de europese jongerensite kan je doorklikken op het thema werken, waaronder je au pair vindt
•www.eurodesk.eu en zoeken op ‘au pair’ geeft organisaties uit andere Europese landen
www.transitionsabroad.com/listings/work/shortterm/au_pair_jobs.shtml: met verwijzingen naar au pair bemiddelingsorganisaties over de hele wereld.
Nou wens je nog veel suc6 toe in al wat je nog gaat doen in de toekomst,Els!
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto!

http://www.indorama.be/images/358B.jpg

groet,georgessiam.