Er staat zo veel online…iemand een idee?
Hola,
Ik raad aan: cabañas op het strand en ik heb o.a. goede ervaring met Elza’s Place en Derek’s Place!
Saludos,
Sole
Top! Gracias! Nog een idee voor Granada ?
Little corn: LCBB (little corn bed and breakfast). Super locatie, geweldige hutjes en het restaurant zit er precies naast.
Mag er even een vraag tussendoor?
We gaan in februari naar Nicaragua.
Is het nodig voor CI van tevoren een ticket te kopen?
Aangezien ik graag flexibel blijf zou ik dat namelijk liever ter plaatse doen.
Hoi,
Dit kan zeker ter plaatse. Dan ga je naar de balie van La Costena op het vliegveld en koop je je ticket daar van te voren. Vandaag kopen en vandaag vliegen is meestal niet mogelijk.
In León zit ook een tour operator die de tickets verkoopt: Vapues Tours, naast hostal Casa Ivana. En Vapues heeft ook een kantoor in Granada, naast de kathedraal.
Trouwens zeker voor Februari is het lastiger, want dan is het hoogseizoen…
Kan je ook in Bluefield een ticket kopen Voor Corn Islands…Ik ga in september/oktober naar Nicaragua, regenseizoen dus…Toch gaan naar Corn Islands of niet?
Hola,
@Beatzzzzz, in Granada raad ik aan Hostal El Momento of La Siesta.
@o0006mol, het is aan te raden om een paar dagen van te voren je ticket te boeken. Dit kan via touroperators of via de website ook geloof ik.
@ireentje75, het lijkt me wel, anders bellen of via een touroperator regelen. Bekijk van te voren de weersverwachting, maar het is zeker de moeite waard. Zie ook de andere topics m.b.t. dit onderwerp in dit forum voor meer info.
P.S. Mochten jullie binnenkort nog een Airport Express nodig hebben, laat het me weten. Ik kan een enkeltje Airport - Granada of andersom regelen voor maar $20 per persoon! Een taxi overdag kost zo’n $40.
Saludos,
Sole
De weersverwachting voor de corn Islands ziet er vrij slecht uit (bewolkt, regen). Is het dan de moeite waard om toch te gaan? We willen graag duiken.
Hola,
De weersverwachting kan elke dag veranderen. Bovendien heb je vaak maar een aantal uren per dag regen, de rest is dan zonnig of bewolkt. Je kan in principe het hele jaar duiken. Zie ook de andere topics m.b.t. dit onderwerp in dit forum voor meer info.
Saludos,
Sole