Lissabon

***Hallo allen,

Wij gaan binnenkort, volgende maand voor twee weekjes weer heerlijk naar Monto Gordo een plaatsje vijf km van de spaanse grens. VRS de Antonio zit er dan nog tussen en de grens loopt over de rivier la Gaduana of hoe je dat ook schrijft.

We verblijven in een heel goed aparthotel appartement Dunamar. We huren via het reisbureau een auto.
Mijn man is gek op Trams e.d. en die zou graag naar Lissabon willen.

Op Google hebben we verschillende routes gezien, ik wil graag de heenweg over een leuke route gaan rijden via Béja. Dan kan ik de schoonheid van Portugal ook daar eens zien. De terug weg zal via de snellere weg geschieden, de snelweg.

Mijn vraag is: Mijn man wil graag in Lissabon Lijn 28 gebruiken, uiteraard doen we dit samen. Weten jullie aldaar dichtbij een metrostation een goede en veilige parkeerplaats voor de huurauto?

Groetjes,
SolidRock***

Hey,

Wanneer je met lijn 28 vanaf Martim Moniz vertrekt, beschik je over een ondergrondse garage nabij het metrostation.
Ik heb er voor het gemak even Streetview voor je bij gepakt, zodat je een idee krijgt wat je kunt verwachten wanneer je door de straat rijdt:

De letter A geeft aan waar je de tram kunt pakken; het rode cirkeltje geeft ongeveer de standplaats aan van de ingang van de garage:

De ingang van de garage:

Overige bronnen die van nut kunnen zijn:
Vertrektijden
Garage Garage

Ik hoop dat je er wat aan hebt :slight_smile:

Geniet ervan in Portugal en groetjes,

Santos

Iemand die ik ken heeft het over een gratis parkeerplaats in de Europapark, hij had het over dichtbij een grote brug. Maar ik kan het niet vinden op de kaart hebben jullie enige idee waar dat is. Het zou bij een plaats zijn waar er eerder eens iets georganiseerd is.