liften, zwerven, avontuur

Beste leden,

Afgelopen zomer heb ik heeeel veel meegemaakt tijdens het liften. En dit wil ik graag nog een keer meemaken! Rondzwerven! We nemen een hele lichte tent mee, elk een matje. En bekijken ons doel per dag. Wanneer je op deze manier leeft komen er zoveel speciale dingen op je pad!

Ik heb in vrachtwagens geslapen, nepbloemen opslagruimtes, radiostation etc. etc. etc. En mensen zijn zo verschrikkelijk vriendelijk.

Wie of welke personen staan voor dit avontuur open?

Het liefst ga ik over een week al weg! Maar ben jij pas in de gelegenheid over drie weken is dat ook goed.

Ook heb ik geen tijd hoelang ik precies weg wil gaan.

liefs,

Ps. Ik ben een verantwoordelijk persoon, ik zoek het gevaar niet op en als ik iemand al een heel klein beetje niet vertrouw zijn we al weg.

Wat cool!
Mocht je op deze manier ooit in het verre Kenia belanden, dan ben je van harte welkom! (ik woon aan de zuidkust) In ruil voor een slaapplaats in onze woonkamer van ons kleine lokale appartementje wil ik wel graag al je verhalen horen! Want kan me voorstellen dat je die wel hebt als je zo reist! Echt super!
Kom je hier niet terecht, jammer dan, dan wens ik je alvast weer een fantastisch mooie reis toe!

Groetjes Marriette

Via Wereldwijzer app