vandaag is de grote dag, dat jouw kleine meisje ter wereld gaat komen. Je hebt er lang op gewacht 9 mnd en 2 dagen, maar eindelijk is het zover!!
Weer een wereldwonder erbij. Met een turkse papa en een hollanse mama, hoe bijzonder ze komt in zo’n warm gezin en ze heeft een heel lief broertje!
Ik zal de dag nooit meer vergeten dat je zei: mutlu shit man ik denk dat ik zwanger ben en daarna het bericht kreeg HET IS ECHT ZO!!! hahahahah de ongeloof was in je bericht te lezen. Want het is allemaal in turkije gebeurt, daarna weer terug naar nederland gegaan, maar het was duidelijk dat jouw toekomst in turkije zou zijn. En daar ben je dan nu ook, het was allemaal niet makkelijk omdat je man niet in de buurt was, maar gelukkig de afgelopen weken was hij bij je en vandaag, nu het zo belangrijk is, staat hij aan je bed, met een waaier!!
Ik hoop dat "ons"wereld wonder het goed maakt en dat we binnenkort haar foto’s mogen bekijken hier op het forum!!!:kus:
Tja, mutlu, wat kunnen wij hier nog zeggen als jij het al zo mooi verwoordt :wub:
Ik kan maar 1 ding zeggen :
SEMRA, IK HOOP DAT JE OPRECHT GELUKKIG WORDT MET JE PERFECTE GEZINNETJE!!!
JE HEBT OP KORTE TIJD AL ZOVEEL VERWEZENLIJKT IN JE LEVEN!
En je bent voor mij echt een voorbeeld, aangezien jij je askim niet véél langer kende dan de mijne, toch? Of vergis ik me?
Daarom is het voor mij echt bewonderingswaardig om te zien hoe ver jij al staat, en het geeft mij ook de kracht om door te zetten met de relatie, want ook wij zullen ooit samen zijn , net zoals jij en E en jullie kindjes!! :cheer::cheer::cheer:
**Ik denk dat dat staat voor doorzetter, sterk, niet uit de weg te slaan, lief, vol humor, behulpzaam en zo kan ik nog wel even doorgaan!
Net zoals Fieeeh heb ik jou al eerder gezegd dat jij echt een voorbeeld voor mij bent. ZIE JE WEL het kán wel!! Jij woont nu heerlijk in Turkije met je askim en je twéé prachtige kinderen! Door jou weet ik dat je je nooit uit het veld moet laten slaan als je iets heel graag wilt. Je moet er gewoon voor gaan!
Ik wens je al het geluk van de hele wereld –> :wereld:<– toe! Maar bij jullie heb ik daar wel vertrouwen in, dat gaat helemaal goed komen:wub:
Vandaag is dan eindelijk jullie kleine wonder op de wereld gekomen. Niet gepland maar vreselijk welkom!!! Veel geluk, plezier maar vooral veel gezondheid voor jou en je lieve gezinnetje. Geniet van elkaar!!:kus:
Vandaag wordt jij voor de tweede keer moeder! En als ik jou woorden altijd lees op dit forum kan ik alleen maar bewondering tonen! Jij bent een pracht van een mama!
Semra who wat zyn er prachtige woorden gescchreven in dit topic die ik nooit kan overtreffen ik weet zeker als je al onze berichten leest je zeker wel een traantje moet laten. Nu zie je maar weer hoeveel mensen aan je denken en vergeet dit nooit ook als je een keer in moeilijke tijden zit.
Zoals ik al vaker gezegt hebt op tlk wens ik jou en heel jet gezinnetje alle geluk van de wereld toe! En ik ben zo ontettend benieuwd naar haar naam!!! Hihi
Maar deze meiden hebben wel één voor één gelijk! je bent een sterke vrouw die recht op haar doel afstapt en het met glans bereikt!
De beloning is je mooie gezinnetje, met je lieve askim en 2 prachtige kinderen…
Ik kan goed begrijpen dat je voor veel mensen een voorbeeld bent, dat je hen kracht geeft!
Genieeeet van je dochtertje, en van je gezin!
hele dikke kus!
Uit de liefde van culturen is nu een heel mooi meisje geboren,die in een mooi warm nest terecht is gekomen,ik wens jullie alle geluk en liefde toe.Maar in zo’n mooi en warm gezin gaat dat helemaal goed komen.
Dikke knuffel X
Jij zult me waarschijnlijk niet kennen, maar ik heb het gevoel dat ik jou wel ken omdat ik vaak mee lees. Op deze manier wil ik je dan ook van harte feliciteren met de geboorte van je dochter:wub:. Natuurlijk ook voor je man en je zoontje! Dat zal wel weer even wennen worden! Eerst wennen aan turkije, daarna wennen aan het feit dat je man weer thuis is en nu wennen aan een gezin van 4 met een kleine baby erbij!! Heel veel plezier en fijn dat je een goed voorbeeld bent voor de meeste meiden hier!!:dag:
Ik kan me alleen maar aansluiten aan de hele mooie woorden die hier al gezegd zijn!
Je verdient je geluk absoluut! Nu heerlijk genieten, want dat heb je ook verdient! Je hebt een moeilijke tijd achter de rug, maar nu kan jullie leven definitief met zen 4’en beginnen!!
Eindelijk zijn jullie helemaal compleet, eerst moeten wachten op de thuis komst van je lieve man en nu is jullie kleine wondertje eindelijk op de wereld. Een geweldig gezin met zijn vieren ik wil jullie onwijs veel geluk toe wensen. Wat een prachtig kindje ! Alles is op zijn potjes terecht gevallen dat jullie een heerlijke toekomst tegemoet komen in Turkije !
Lieve Semra en echtgenoot…:)!!!Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, jullie wereldwonder…
Al ken je me niet, ik lees(zoals logisch is) veel/vaak mee en ben blij dat jullie samen waren bij deze prachtige gebeurtenis
Een wereldvrouw heeft een wereldkind gekregen ;)!!
ZUCHT meiden wat doen jullie me aan wat een ontzettend lieve mooie woorden het voelt als veelste veel als jullie praten over een voorbeeld. De dingen lopen soms zoals ze moeten lopen en bij ons is alles heel snel gegaan en heeft er een hele hoop opgeofferd moeten worden in zeer korte tijd maar inderdaad als je dan ziet waar we nu beland zijn, dan staan we aan het begin van iets heel moois. Vol trots kijk ik naar mijn twee kinderen en mijn super lieve man die echt werkelijk waar alles voor me doet. Wie had dat verwacht toen ik hem leerde kennen als animator dat daar een ware huisman achter schuilt niets is hem teveel. Als je beide wilt en beide doorzet en daar alles voor over heb dan is niets onmogelijk. In iedere situatie kan je een weg creeeren makkelijk?? Nee alles behalve dat maar zeker niet onmogelijk
Lieve meiden ook voor ieder van jullie wens ik een toekomst samen of dat in Turkije is of in Nederland vindt de weg die voor beide goed is en jullie samen gelukkig zal maken nogmaals super bedankt voor de lieve woorden voor mij en mijn gezin